dinsdag 22 februari 2011

Sporten, gewoon omdat het kan!

Sporten, je vindt het leuk of niet. Sommige mensen zien het als een verplichting, maar anderen als een uitlaatklep. Ik zelf vind sporten heerlijk, vooral het gevoel dat je er achter af van krijgt. Ik voel me dan super fit en krijg het gevoel dat ik alles aan kan. Elke maandag sport bij onze sportschool en deel ik mee aan de groepsles Clubpower, ook wel body pump genoemd. Ik kan me er dan heerlijk uitleven en 't geeft zo'n lekker fit gevoel.
Ook rij ik elke vrijdag avond paard, ook heerlijk, dit doe ik al zo'n 10 jaar.

Zoals jullie al weten ben ik bezig met afvallen, maar ik merk gewoon dat er op dit moment weinig gebeurd. Ook al doe ik nog zo mijn best.. Daarom ga ik van dit vakantie weekje een sport weekje maken. Ik heb voor mezelf besloten dat ik elke dag ga sporten, zodat ik lekker in beweging kom. Ik laat jullie van volgende week in een update weten hoe dat is gegaan. Deze week heb ik hier alle tijd voor, juist omdat het vakantie is. Maar normaal gesproken ben ik veel te druk met school en de site. Dus wens me succes ;)

Verder ben ik heel erg benieuwd naar wat voor sport jullie uitvoeren en wat vinden jullie van het sporten? Doe je het graag of zie je het als een verplichting?

Liefs, Lotte

13 opmerkingen:

  1. Goed voornemen! Heel veel succes ermee! ;)
    Ben benieuwd hoe het is gegaan..

    Ik zit er aan te denken om te gaan fitnessen.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op dit moment sport ik niet, maar normaal gesproken rij ik 6 x per week paard (pony) ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik fitness 3x per week, opzich wel leuk. Ik vind het nou meer een verplichting omdat ik er goed wil uitzien over 10 weken voor de vakantie haha maar als ik mijn resultaat heb behaald ga ik het meer voor de fun doen en minder streng enzo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes!

    Sporten is heerlijk en je moet ook echt iets doen wat je ook echt leuk vind anders ga je er met tegenzin heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Sanne, ooh ik ben jaloers! 6 keer per week, heerlijk..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zumba 1x per week en hockey 3x per week. Ik vind het beide erg leuk om te doen, het is zeker geen straf voor mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb 15 jaar op turnen gezeten en deed dat 3 keer in de week. Helaas moest ik ermee stoppen omdat het niet meer te combineren was met mijn studie.
    Nu sport ik zo'n 2 (ik probeer altijd 3) keer per week bij de sportschool van mijn universiteit (lang leve de studentenkorting:D)
    Ik doe op dindag altijd een groepsles circuittraiing of zumba en op donderdag een lesje BBB. Verder probeer ik ook nog 1 keer per week gewoon te fitnesse, maar dat lukt niet altijd.
    Ik doe sporten wel voor de fun (oke, en natuurlijk om een mooi figuurtje te houden). Ik vind het leuk en voel me goed wanneer ik lekker hard heb getraint!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben dus iemand die liever niet dan wel sport, heb ook altijd enorm veel blessures gehad, dus het is niet echt ddat ik het niet wil, maar gewoon niet kan! Het 10 jaar lang basketbal gespeeld..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik dans zelf 5 keer in de week, en net als jij zegt, krijg ik daar altijd zo'n voldaan gevoel van. En ik vind het natuurlijk ook gewoon superleuk om te doen. Succes met sporten deze week, you can do it!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zumba! Heb op het moment een 1x per week abbo bij de sportschool, en kan niet wachten tot deze afloopt, dan kan ik eindelijk onbeperkt gaan sporten :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. In mijn baan ben ik altijd wel fysiek bezig dus zin in sporten heb ik nooit zo. Wel rijd ik 1 x per week paard! Inderdaad heerlijk. Lekker in de frisse lucht bezig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe aan hardlopen. Vroeger vond ik er niks aan, maar nu train ik met zo'n speciale programma. Vorig jaar begon ik hiermee en heb die hele cursus afgemaakt. Toen kon ik zonder moeite een halfuur rennen. Maar na de vakantie heb ik het niet meer opgepakt. En nu ben ik dus opnieuw begonnen... en vind het ook nog eens super leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.