zaterdag 19 februari 2011

Tag: Beautiful person


Deze bijzondere tag gaat over beauty, niet beauty aan de buiten kant, maar beauty van binnen. Dit een persoonlijke tag, waarin ik wat meer vertel over wie ik ben en hoe ik mij zelf zie. Deze tag straalt positiviteit uit en daar hou ik nou zo van! Ik kreeg deze mooie tag van Sanne en Look of beauty.

Wat moet je doen?
  • Bedank degene van wie je de tag gekregen hebt met een linkje naar zijn/haar website.
  • Beantwoord de 5 onderstaande vragen.
  • Stuur de tag door naar zoveel mogelijk Beautiful Persons die je kent!
1. Welke karaktereigenschappen waardeer je in jezelf?
Zoals jullie waarschijnlijk al weten, volg ik op dit moment de studie SPH (sociaal pedagogisch hulpverlener), hiervoor heb ik mijn diploma voor SPW behaald. Als je als hulpverlener aan de slag wilt gaan, werk je met mensen. En als je met mensen wil gaan werken, moet je jezelf hier heel goed voor kennen. In mijn studie staat het 'jezelf leren kennen' daarom ook centraal. Hierdoor heb ik geleerd om mijn eigenschappen te kunnen benoemen en kan ik eigenlijk al wel een beetje zeggen dat ik mezelf aardig goed ken.
Oke terug naar de vraag ;). De karaktereigenschappen die ik in mezelf waardeer is mijn positiviteit, mijn enthousiasme, mijn betrouwbaarheid en vriendelijkheid.  

2. Wat zijn je dromen?
Deze vraag heb ik ook al vaker gehad binnen mijn studie, een heerlijke vraag om antwoord op te geven! Mijn dromen.. Ik wil heel graag zelf iets gaan opzetten voor kinderen met problemen, denk bijvoorbeeld aan autistische kinderen of kinderen die door problemen in hun thuissituatie niet normaal 'kind' kunnen zijn. Wat lijkt het mij geweldig om deze kinderen iets positiefs te laten beleven! Verder zie ik in mijn dromen dat ik samenwoon met mijn vriend en alles wat daarbij hoort, misschien wel ergens op Texel.. *Droomt lekker verder*

3. Wie is je het meest dierbaar?
Mijn familie, mijn vriend, mijn vriendinnen en iedereen die weet dat ze dierbaar voor mij zijn :)

4. Waar ben je heel goed in?
Nog zo'n vraag wat ik op school vaak tegen kom! Dus denk nou niet "Goh, die Lotte kan wel heel gemakkelijk over zichzelf praten". Nee ik wordt hier in getraind! Haha. Oke, waar ben ik goed in? In het motiveren en stimuleren van mensen, ik kan mijn positiviteit en vrolijkheid over brengen op mensen en ik kan goed naar anderen luisteren :)

5. Waar word je heel blij van?
Dat zijn een heel veel dingen! Ik sta positief in het leven en ik geniet van de kleinste momenten. Een zonnestraaltje, een glimlach van een ander, een goed cijfer op school, een smsje van m'n vriendje, een knuffel van m'n mams, een lieve reactie op een artikel en gezellig kletsen met vriendinnen. I'm a happy girl :)

Wauw, wat een heerlijke tag! Zo heerlijke positief en lekker persoonlijk. Ik wil deze tag door sturen aan iedereen die hem graag wil overnemen. Want jullie verdienen hem allemaal! Maar in het bijzonder wil ik hem doorgeven aan Dionne. Ik ken Dionne van haar filmpjes en haar blog en wat is ze toch een leuke en lieve meid. Ze komt over als een een vrolijk persoon en haar filmpjes inspireren mij. Dionne ga zo door en ik ben benieuwd naar jouw antwoorden op deze tag :)

Liefs, Lotte

4 opmerkingen:

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.