zaterdag 12 februari 2011

Wat te doen met Valentijn?!


Aanstaande maandag is het alweer 14 februari, valentijnsdag! De dag van de liefde, dat je elkaar vertelt hoe veel je van elkaar houdt en dat je daar aandacht aan geeft. Mijn vriend en ik besteden er altijd wel een klein beetje aandacht aan, dat hoeft niet iets spectaculairs te zijn. Maar met kleine dingen maak je elkaar al snel gelukkig. Ik laat jullie een aantal tips zien, wat je met valentijn kunt gaan doen.


Of je nou een vriendje hebt of niet, je kunt zo leuk mogelijk maken als jij wil. Je kunt valentijn ook prima met je vriendinnen vieren!
Wat ik zelf wel eens heb gedaan, is het bakken van cupcakes met lieve teksten. Dan ben je lekker origineel en je kunt ze gezellig bij een leuk filmpje met elkaar op smikkelen.

Mijn vriend en ik hebben al bijna vier jaar verkering, maar nog steeds schrijven we lieve kaartjes naar elkaar. Op deze manier vertellen we op elkaar waarom we elkaar zo leuk vinden, dit is altijd zo leuk om te lezen! Ik bewaar al onze kaartjes, zo romantisch ;)


Een romantisch etentje is erg geschikt voor valentijnsdag. Onder het genot van een heerlijke maaltijd en elkaars aanwezigheid, kun je valentijn heel goed door komen.


Een avondje naar de Bios is ook een prima idee voor op valentijnsdag. Afgelopen weekend ben ik al met mijn vriend naar de film The Tourist geweest. Normaal gesproken vinden wij niet snel een film die we allebei leuk vinden, maar dit keer was dit wel het geval. We hadden een hele gezellige avond :)

Natuurlijk kun je elkaar ook gewoon een cadeautje geven, maar cadeautjes zeggen niet direct wat je voor iemand voelt. Ik vind het zelf leuker om dingen te ondernemen en bij elkaar te zijn. Want tja, na vier jaar weet ik ook niet altijd wat te verzinnen als het om cadeautjes gaat ;)

Wat doen jullie met Valentijn?

Liefs, Lotte

4 opmerkingen:

  1. Ik ga lekker uit de bol gaan op valentijn, het is mijn verjaardag! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve ideeen allemaal :)
    Ik moet maandag gewoon werken, dus hoop ik een beetje op tijd thuis te zijn. Wij hebben niks bijzonders gepland, eigenlijk kun je van elke dag Valentijnsdag maken ;) Ik zie het allemaal wel :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmm, zolang wij bij elkaar zijn op Valentijnsdag is het goed maar verder gaan wij ook gewoon gezellig samen koken en dan een filmpje kijken :D Vind ik al meer dan genoeg, het hoeft niet altijd cadeautjes te zijn want dat is niet het belangrijkste :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik was ziek :'-( maar vandaag weer beter en heb mijn beste vriendin een fotolijstje gegeven! <3
    xx aniss

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.