dinsdag 22 februari 2011

Win een voorjaars pakketje!


Ik vond het weer tijd worden voor een winactie, daarom bedacht ik dit voorjaars pakketje om weg te geven. In dit pakketje zitten een aantal dingen die heel goed bij het voorjaar passen, wil je dit pakketje graag winnen? Bekijk dan onderstaand filmpje om te zien wat je hiervoor moet doen.

Let op: Het is belangrijk dat je het filmpje bekijkt, anders weet je niet wat je moet doen!


Plaats de volgende tweet op twitter om kans te maken op dit pakketje:
Win bij @MadamLotte een heerlijk voorjaars pakketje! Klik hier: http://t.co/7Qj0QU2

Heel veel succes allemaal! Volgende week dinsdag maak ik de winnaar bekend.

47 opmerkingen:

  1. Die oorbel is echt heel tof! Heb getweet: http://twitter.com/#!/120colours/status/40049462776700928 Veel succes allemaal! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe ook mee! De tweet:

    http://twitter.com/#!/marlyboo/status/40050072674779136

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn lentemomentje is als ik voor het eerst lekker buiten in het zonnetje een goed boek kan lezen. Zon op je gezicht, boek erbij, en wat lekker te drinken, maakt mijn lente helemaal goed.
    Het getweet en ga je volgen
    Groetjes Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke winactie!

    Nou mijn mooiste voorjaars moment is dat ik met mijn dunne politie jas lekker naar buiten kan en heerlijk in het zonnetje buiten surveilleren! Want ik loop nu stage bij de politie en met dit weer naar buiten is nog best fris! Maar dat is mijn mooiste voorjaars moment! Iets warmer dan nu in me dunne jas de straat op met de politie!

    EN picnicken! <3 Ik hou van picnicken! :D

    De tweet;
    http://twitter.com/Kiimmm_/status/40050969202921472

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dames, als jullie mee willen doen. Bekijk dan eerst goed het filmpje. Ik vraag namelijk of jullie in een reactie willen vertellen wat jullie leukste voorjaars moment is. Reactie's zonder deze uitleg, laat ik niet mee tellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke winactie!
    mijn favoriete voorjaarsmoment is zoveel, ik houd van warm weer dus alles wat minder winter is maakt mij gelukkig! Maar mijn allerbeste moment is als ik voor de eerste keer van het jaar zonder jas naar buiten kan. Heerlijk gevoel is dat! :)
    ik volg je via bloglovin en heb getweet:
    http://twitter.com/#!/bosbesjes/status/40051572855668738

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mijn voorjaarsmoment is de dag dat ik weer heerlijk mijn ramen kan opengooien en een tshirtje aan kan doen zonder het koud te hebben heerlijk die frisse lucht in je huis en het zonnetje op je armen!heb het rondgetweet
    http://twitter.com/#!/Nientjer/status/40051667789557760
    en volgde je al

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke actie, ik heb alleen geen oorbel dus ik doe mee van de nagellakjes, kun je de oorbel aan iemand anders geven ;) Mijn leukste voorjaarsmoment is eigenlijk al de zon net begint te schijnen, ik mijn terras op aan het ruimen ben en geniet van de vogels en de zon. Heerlijk gewoon! Zelfs de schoonmaak vind ik dan niet erg als de zon maar schijnt..

    Hier is mijn tweet: http://twitter.com/#!/blogdelaFEMme/status/40052008064909312

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn leukste voorjaarsmoment is het moment waarop je wakker wordt door de zon die in je ogen schijnt en je de vogels buiten hoort fluiten. Dan sta je al met een heel ander gevoel op. Plus nog eens dat je geen jas meer aan hoeft en je de nieuwe voorjaarsmode weer kunt dragen <3! Kijk er nu al naar uit ^^.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn ideale voorjaarsmoment is als het al zo lekker warm buiten is dat ik heerlijk in de tuin kan zitten, met mijn voorjaarskleren aan en mijn birkenstocks aan! Dan heb ik namelijk een reden om niet alleen mijn nagels van mijn handen te nailarten, maar ook nog eens die van mijn tenen. Ik lig heerlijk in de stoel met mijn ipod in mijn oren, zonnebril op en het zonnetje wat lekker op mij schijnt!

    Super leuke winactie! :D
    Ik volg je via bloglovin'
    Ik heb je bericht geretweet! http://twitter.com/#!/Kellss88/status/40055683780976640

    Verkoop je deze oorbellen toevallig ook hihi (A)

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke winactie!
    Ik ben ook echt toe aan het voorjaar, heerlijk!

    Ik woon op een kleine boerderij, dus ik krijg altijd een voorjaarsgevoel van de huppelende lammetjes buiten! Vandaag kreeg ik de H&M gids binnen, dat maakt me ook altijd vrolijk, al die frisse outfits! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe mee! Die oorbel is super cute namelijk!

    Mijn ultieme voorjaarsgevoel is het moment dat ik mijn ugg laarzen inruil voor mijn fluffie slippers.. heerlijk als mijn blote voetjes de warmte van het voorjaar voelen en aan de onderkant het lekkere schapenvachtje (A)

    Volg je op bloglovin en heb hem geliked... ook heb ik een tweet verzonden (@Beautyill)

    Nu duimen dat ik win :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een super leuke winatie!! ik doe zeker mee, ik volg je op bloglovin! ik vind die oorbel echt ZO gaaf en ook leuke nagellakjes! mooie kleurtjes helemaal mijn stijl, ook heb ik nog niks van elf en zou ik graag wat willen uitproberen! mijn leukste voorjaarsmoment is al de zon schijnt en dat je dat lekker jurkjes kan dragen, warm weer, bloementjes, lekker naar het strand! heerlijk! wat ik ook zo leuk vind is dat vorig jaar begin het voorjaar had ik verkering gekregen met mijn eerste vriendje! echt zo leuk! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke winactie! Ik volg je al een tijdje op bloglovin, dus dat is geen probleem meer. Mijn favoriete voorjaars moment is het moment waarop ik op de weilanden weer alle kleine koetjes en schaapjes zie lopen. Daar word ik zo vrolijk en vredig van!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg leuke winactie, en die oorbel is erg leuk!! Ik volg je op bloglovin!
    Mijn leukste voorjaarsmoment is als het dus, net als nu, een beetje het zonnetje gaat schijnen, als ik dan in de klas zit met de ramen dicht en de zon naar buiten schijnt, zit iedereen te zeuren dat ie last heeft van de zon, maar ik zit met mn ogen dicht te genieten van de warmte die naar binnenkomt hahaha. Ook als de temperatuur weer een paar graadjes boven nul komt vind ik dat altijd gelijk een stuk warmer voelen!
    Liefs Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb geen twitter maar ik wil wel graag mee doen met de winactie.
    Mijn favoriete voorjaarsmoment is Pinkpop!
    Heerlijk in de zon met een lekker biertje naar bandjes kijken, vooraan bij het hek of achterin in het gras. Een lentezonnetje maakt alles goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuke winactie en wat een gave oorbel :) Ik volg je op bloglovin & heb getweet :) (naam; miiranda1993) Mijn favoriete voorjaars moment is dat alle bloemen weer uit komen, en dat je dat ook ruikt , en dat het zonnetje weer schijnt ik vind dat zó heerlijk :) Meestal ga ik dan ook echt weer "spelen" met make-up , zoals weer lekker gekleurde oogschaduw op:)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je die oorbel leuk gemaakt! Hij lijkt best op die van Kuise Meisjes!

    Mijn leukste voorjaarsmoment is dat als ik 's ochtends wakker word en dat ik dan de kindjes in de straat buiten hoor spelen. Dan denk ik altijd aan vroeger hoe ik ook zo graag buiten wilde spelen, maar het was dan nog te vroeg (zeg maar 7 uur) en dan waren er nog geen kindjes buiten. Maar ook als de bomen in mijn straat weer vol met bloemen (bloesem) staan, het is meestal maar een week maar het ziet er zo gezellig uit! Oja, en eigenlijk ook hoe ik weer mijn eerste ijskoude glas citroenlimonade drink. Hmmmm!
    Ik volg je al via bloglovin en twitter en heb het bericht getweet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heb je bericht geretweet en ik volg je op bloglovin allebei onder de naam acrazylady.

    mijn ultieme voorjaarsmoment is als ik in de lunchpauze op me werk lekker in hety zonnetje kan zitten om daar te genieten van me lunch en een goed boek. even een uurtje buiten zitten en genieten van de frisse lucht.

    die oorbel is erg gaaf dat was voor mij de grote reden om mee te doen ben dol op zelfgemaakte sieraden. hij is echt heel erg mooi en ziet er uit als eentje van de Kuise meisjes. knap gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke winactie,ik doe mee! :)
    Ik volg je op bloglovin en heb de zin getweet.
    (mijn twitter is wSweetPrincess)
    Mijn favoriete voorjaarsmoment is: Als ik s'ochtends weer de vogels begin te horen en het langzaam begint warm te worden , en de winter dus voorbij is. Wat knap trouwens dat je die oorbel helemaal zelf hebt gemaakt.

    Groetjes,
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I'm in! Ik volg je al op Bloglovin,
    Mijn ultieme lentemoment is als je voor het eerst zonder jas naar buiten kan! Dit vind ik zó heerlijk<3

    http://twitter.com/#!/MissLLLL/status/40106246623346688

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke actie! Ik doe mee! :)
    Mijn ultieme voorjaarsmoment is dit: op een terrasje zitten zonder jas, in een leuk rokje en leuke schoentjes in plaats van de winterse jeans en laarzen en samen met mn vriendinnen, aan een cocktail nippend, van het zonnetje genieten en naar de knappe mannen zien die voorbij komen gewandeld! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke winactie! Ik volg je al een hele tijd op Twitter en Bloglovin en heb het dan natuurlijk ook getweet!
    Mijn allerliefste voorjaarsmoment? De kleine, zomerse dingen die je zin doen krijgen in het leven! Shoppen met je vriendinnen naar leuke spullen om deze lente/zomer te showen, zonnen in de tuin met een goed boek in je handen, een cocktail naast je en lekkere, maar gezonde hapjes in handbereik, samen met je vriendinnen zwemmen, waterspelletjes spelen en gewoon superveel lol maken! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke winactie! Mijn voorjaarsmomentje is als het weer lekker warm word en je op school in een tussenuur gewoon lekker buiten kan zijn, ijsjes kan halen, watergevecht houden (ja soms ben ik nog net een kindje) en ga zo maar door. Lekker in het zonnetje, in de hoop dat je toch nog een klein beetje bruin word!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk pakketje! :-) Mijn voorjaarsmoment is wanneer ik voor het eerst zonder jas naar buiten kan op mijn ballerinatjes! En het eerste terasje wat ik pak! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het allermooiste voorjaarsmomentje vind ik als je net kunt beginnen met je zonnebril te gebruiken.. Wat je ook gaat doen, als je 's ochtends je deur uit loopt met een oversized zonnebril en lekker in het zonnetje loopt heb je zelfs zin om te gaan werken.. Daar MOET je wel van houden!:)
    Uiteraard RT ik de actie (als xXCannaBitchXx)!
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mijn favoriete voorjaarsmoment: als ik in me auto langs het strand rijd richting mijn werk met het zonnetje die me verwarmt en lachende mensen op straat.
    Erg leuke actie!
    Groetjes en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Superleuke winactie, I'm in! :D

    Mijn mooiste voorjaarsmoment is dat ik op school in de pauze lekker in een tshirt naar buiten ga en een watergevecht doe met m'n vrienden. Dat is zó leuk! Want dan zit je al in t lekkere warme weer hele tijd in een saai klaslokaal en dan kun je in de pauze dan helemaal los gaan, haha.

    ik heb t ook getweet; http://twitter.com/#!/xlittletinygirl/status/40356111643197440

    ik volg je ook op bloglovin' en heb deze post geliked. (:

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super leuke oorbel, vind het knap zou t zelf niet kunnen en wat een leuke nagellakjes en glosje ik doe zeker mee.

    Tweet is geplaats - ik volg je op bloglovin'
    http://twitter.com/#!/bernadettjeee

    ____
    Mijn leukste voorjaars moment is dat ik vorige mee mijn stage begon in de kleuterklas bij mij in buurt, die woensdag en donderdag was het super lekker weer met het zonnentje waarna een leerling naar mij toe kwam en zei: ''Juf Bernadet, mag ik mijn jas en shirt uit, want ik heb het zoo heet en de zon schijnt omdat het zomer is''
    Ik moest wel even lachen hoor maar toch maar verteld dat het nog een beetje te koud was ondanks het zonnetje lekker scheen, na afloop konden ik en me begeleidster er wel ontzettend om lachen echt leuk die kinder-uitspraken.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. super leuk! getweet:
    http://twitter.com/#!/Fashionisaparty/status/40416520895078400

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel leuk pakketje. Ik heb je actie getweet en mijn twitter is Friekeding.

    Mijn favoriete voorjaarsmoment is als ik 's morgens vroeg naar school fiets in het zonnetje, al is het nog koud, hier kan ik zo van opfleuren en dit maakt m'n dag helemaal.

    liefs Frieke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Super leuk!
    Mijn leukste voorjaars moment was toen m'n broertje was geboren 2jaar geleden (beetje vaag verhaal allemaal ;p) maar het was super om met hem te wandelen, in kinderwagen ofcourse in het voorjaar en te spelen etc.
    btw ik heb het getweet; http://twitter.com/#!/Elineeex/status/40445701045489665

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een super leuk en vrolijk voorjaarspakketje!
    Ik kijk ook echt uit naar het voorjaar,
    Mijn leukste voorjaarsmoment is romantisch met mijn vriendje picknicken,
    met alle clichés die daarbij horen, haha
    een rood met wit geblokt laken en een grote picknickmand gevult met lekkers aan het water (in de zon!=D) picknicken!
    Heerlijk!

    Liefs, Ineke
    ( p.s. super leuk dat je die oorbel zelf hebt gemaakt! echt mooi gelukt. De oorbel die je zelf inhebt vind ik ook echt super! )

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mijn voorjaarsmoment is: Als het zonnetje weer gaat schijnen, en dat als ik altijd vanaf mijn balkon naar buiten kijk naar het water dat ik kleine eendjes en zwaantjes zie zwemmen en piepen! Mijn ultieme voorjaarsgevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mijn favoriete voorjaarsmoment is dan toch het moment dat het nog nét geen voorjaar is. Laatst fietste ik langs een bedorven, zielig veldje vol zand en ineens zag ik iets! Ik zag namelijke en bloemetje en zodra ik zoiets zie ben ik meteen vrolijk! Ik spreidde mijn ogen en serieus: Ik was echt blij! Ik heb helaas geen twitter en ik zal je op bloglovin volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. mijn allerleukste voorjaarsmoment...
    als ik voor het eerst mijn nieuwe jas kan aantrekken, eindelijk gedaan met dikke winterjassen! een lekker vrolijk blushkleurtje, m'n haren omhoog in een knotje, en dan buitenkomen en de zon op mijn gezicht :) i love it, kijk er zo al naar uit!!

    mijn tweet: http://twitter.com/#!/Elien_A/status/40492639518334976

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuke winactie!
    Ik doe graag mee.
    Mijn voorjaarsmoment is dat ik buiten kom en de vogeltjes hoor fluiten en dat de zon heerlijk schijnt!
    Ik volg je via Bloglovin en ik heb er over getwitterd: http://twitter.com/#!/xNynkeBBS/status/40493400318947328
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mijn lentemomentje blijft toch wel het ernaar uitkijken van het mooie zonnetje die lekker warm schijnt. De eerste echte warme dag van het jaar is daarom mijn momentje. Tot nu toe valt deze al bijna mijn hele leven op mijn verjaardag: 22 april. Vieren met mijn vriendinnetjes en familie.. Heb der nu al weer zin in :) Mijn twitternaam is: justnotnow

    Mijn tweet: http://twitter.com/#!/Justnotnow/status/40510137449840640

    en volg je op bloglovin..
    Kusjes Samira

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wow leuk, vooral schattig dat je die oorbel zelf hebt gemaakt!:) Ik heb getweet (aboutfashionnl) en volg je op bloglovin!

    Mijn echte voorjaarsmoment: binnen teenslippers aantrekken als buiten het zonnetje schijnt maar het nog wel 10 graden (of kouder is).. zoo heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Heee,
    Mijn voorjaarsmoment is dat de ijswinkel van mijn ouders weer opengaat, als klanten dan zonder jas binnenkomen en de zon schijnt... Dat geeft echt een voorjaarsgevoel!
    Ik follow je al op bloglovin en ik heb de tweet ook al geretweet (KxAnnee)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wauw, echt een superleuk pakketje - vooral de oorbel is te gek (de oorbel die jezelf in het filmpje aan hebt ook trouwens!). Fijne voorjaarsmomenten, die heb ik een heleboel:

    - voor het eerst weer op blote voeten door het gras lopen
    - in de pauze lekker buiten in het gras liggen en je t-shirt voorzichtig een beetje omhoog schuiven zodat je buik de zon ook weer eens ziet
    - narcissen en krokussen zien bloeien langs het fietspad
    - picknicken in het park met vrienden en buiten blijven totdat de zon onder gaat
    - bevrijdingsfestivals

    En mijn ultieme voorjaarsmoment:
    - de allereerste barbecue van het jaar op het dakterras van een vriend, samen met onze vrienden, met lekker eten en een warme plaid om mijn schouders als het avond wordt

    Mijn tweet: http://twitter.com/#!/flutterby271/status/41264951922397184

    En ik volg via BlogLovin' en heb dit artikel geliked! :)

    Xx Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Leuke winactie! Ik krijg zo helemaal zin op deze regenachtige zaterdagmiddag.

    Mijn lentemomentje is lekker in het zonnetje door het gras lopen op blote voeten!
    Helaas is het gras uit onze tuin weg, dus nu een andere plek zoeken waar ik lekker op mijn blote voetjes kan lopen in het gras zonder dat ik in de hondenpoep trap!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Heerlijk op buitenrit met mn verzorgpaardje zonder ingepakt te zitten in een dikke jas, en lekker alle vogeltjes die fluiten, bloesem aan de bomen :D

    Ik volgde je al met bloglovin en heb ga even tweeten @Sisier

    BeantwoordenVerwijderen
  45. He Lotte!

    Wat leuk dat je dit doet, zeg. Mooie site.
    Mijn leukste voorjaarsmoment is om in de eerste zonnestralen samen met mijn lieve nichtje te gaan shoppen, en om de dag af te sluiten lekker te gaan barbequen.

    X van je nicht Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi Lotte!

    Wat leuk dat je weer een win-actie op je site hebt staan! Leuke dingen te winnen zeg! Vooral die oorbel (H).

    Mijn leukste voorjaarsmoment is om te genieten van het lekkere zonnetje! Zon, zee en strand <3

    Mooie site Lotte!!

    Liefs Joselien

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Mijn ultieme voorjaarsmoment is als ik lieveheersbeestjes kan zoeken in de zon:D Samen met mijn vriend van 22 alle bloemetjes langs om te zoeken naar een lieveheersbeestje!

    En het mooiste is.. als we m gevonden hebben.. geeft dit een kick.. en meer niet :P We laten het beestje gewoon vrij in de natuur;)


    Als ik nu toch niet win.... :P


    Super leuke site lotie!

    Liefss Djolyn

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.