woensdag 30 maart 2011

Beauty shoplog 29-03-2011

Gister zagen jullie mijn Fashion shoplogje al en nu is het tijd voor mijn beauty aankoopjes! De nieuwe Catrice en Essence collectie lag bij mij in de Kruidvat en daar moest ik natuurlijk even gebruik van maken. Ik heb vooral veel producten van Catrice gekocht, maar ook een crack nailpolish van Essence. Lees snel verder om mijn aankoopjes te bewonderen.
 

Dit zijn alle producten die ik gister heb ingeslagen, ziet er goed uit he? Ik heb negen producten mee genomen, aangezien ze op dit moment stapelkorting hebben bij het Kruidvat. Bij 3 producten krijg je 35% korting.


Laat ik maar beginnen met de nagellak, want hier zijn jullie vast het meest benieuwd naar. Catrice heeft weer een hele lading nieuwe lakjes en ze zijn allemaal prachtig. Helaas mocht ik van mezelf  'maar' vier lakjes mee nemen. Het zijn allemaal nieuwe kleuren, ik zal er even bij langs gaan.
De mint groene/licht blauwe kleur links is: Am I Blue Or Green. De Lavendel blauwe kleur is: Pool Party At Night. De zand kleurige is: Sand Francisco. Rechts boven in zie je een leger groene lak, dit is: Sir! Yes Sir!
Als laatste zie je nog een witte nagellak van Essence, dit is een crack nailpolish. Die een heel gaaf 'crack' effect aan je nagels geeft. Helaas was de zwarte uitverkocht, maar deze witte past perfect bij het voorjaar.


Deze producten zullen vast erg populair gaan worden, ik kocht namelijk ook een zwarte gelliner en een eyeshadow base. Zelf ben ik erg benieuwd naar deze producten!


Tot slot kocht ik een prachtige blush, ook deze zijn nieuw in de collectie. Ik heb zelf voor de kleur 'Pink Grapefruit Shake' gekozen. Ook heb ik nog een mono oogschaduw gekocht in de kleur: Gilbert's Grapefruit. Deze wil ik eigenlijk als highlighter gaan gebruiken, hij heeft een prachtige shimmer.

Dit zijn al mijn beauty aankoopjes. Natuurlijk komen er reviews aan en laat ik jullie weten wat ik van de producten vind. Ik heb ondertussen al weer wat nieuwe producten van Catrice in mijn hoofd, die ik ook echt moet hebben. Ik wil namelijk ook nog een aantal lipsticks van Catrice in slaan. Ik denk dat ik vandaag of morgen nog even langs de Kruidvat ga. Ha ha

Liefs, Lotte

21 opmerkingen:

  1. ik ben gewoon van ALLE producten benieuwd naar de swatches
    en reviews :$
    ben je van plan om dat ook van alle producten te gaan maken
    of maar een aantal?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke dingen heb je gekocht zeg! Ik ga ook zeker nog een paar lakjes van Catrice aanschaffen. Hoop dat de vernieuwde collecties ook hier snel in de winkel liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, ik wilde eigenlijk wel de zwarte crackle nagellak proberen, dus ik ga direct maar meteen even langs Kruidvat!. En ik denk dat ik dan ook de Catrice eyeshadow base meeneem.
    Dat lichte lakje van Catrice, is dat een parelmoer lakje? Is hij echt zo gelig? < benieuwd naar swatches dus :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh ben heel erg benieuwd naar de eyeshadow base, kun je die reviewen??

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankoopjes n_n. Ik ben heel erg benieuwd naar de crack nagellak en naar de gelliner :). Ik hou je blog in de gaten voor reviews :D.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben erg benieuwd naar de reviews van de nagellakjes! Bij ons hebben ze de nieuwe producten nog niet :(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt echt heel veel mooie spullen gekocht! Ik wil ook nieuwe Catrice hebben ;) Helaas nog niets gevonden bij mij in de buurt,...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, lekker veel! Ik ben nieuwsgierig naar de reviews!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb ook flink ingeslagen bij de Kruidvat bij de nieuwe lakjes! Helaas waren er al een paar uitverkocht! Ik heb zelf net ook de duo blush gekocht!Ik ben benieuwd naar de producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi ! Dat legergroene lakje wil ik !
    Ik ga vrijdag even kijken, heb een behoorlijke wishlist ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben héél benieuwd naar de eye shadow base!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeh ik wil ook heen! Hoe duur is de eyeshadowbase :$


    Liefs, x.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooh, wat een mooie producten heb je gekocht, vooral die nagellakjes en die blushes :D Ben alvast benieuwd naar je reviews en swatches :) Veel plezier ermee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze hebben het nog niet in België =(

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hihi ik stond zo'n beetje naast je in de Kruidvat toen je deze spulletjes kocht. Je zag er heel geconcentreerd uit. ;-) Durfde niets te zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. @Valérie, ooh echt waar? Haha volgende keer moet je echt wat tegen me zeggen hoor, vind ik juist leuk :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die mintgroene ga ik zeker eens aanschaffen!
    .. maar verderl zéer mooie kleurtjes!
    Mijn naam is ook Lotte - (:

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke aankoopjes! Bij ons hebben ze geen crackling van Essence. Heb er nu 1 van O.P.I :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb vandaag ook een paar dingen gekocht!
    hij was er al gelukkig :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.