woensdag 9 maart 2011

Bourjois healthy mix serum


Sinds kort heb ik een nieuwe foundation, namelijk de Bourjois healthy mix serum. Al jaren gebruik ik foundations van Bourjois. Mijn eerste was de 10 hours sleep effect foundation, deze heb ik zeker drie keer gekocht. Daarna kocht ik de Bourjois healthy mix foundation en nu heb ik de nieuwste variant.
Ik kocht de foundation in de kleur 52 Vanille, deze kleur is echt perfect voor mij. De foundation is een gel foundation, die 16 uur zou moeten blijven zitten. Net als in de normale healthy mix foundation, zit er ook in deze foundation vitamines en fruit extracten.



De foundation zit in een pomp flacon en het flesje zelf is van glas. Dit ziet er een stuk luxer uit dan de plastic verpakkingen die ze eerst hadden. In het flesje zit 30 ml, wat een normale hoeveelheid is.

De foundation is lekker vloeibaar en smeert goed uit. Dit vind ik zelf altijd erg prettig. Hij geeft een medium dekking en geeft totaal geen masker effect. De foundation ziet er heel natuurlijk uit, maar geeft mij wel de juiste dekking. De foundation blijft geen 16 uur op zijn plek, maar een schooldagje houdt hij prima vol. De geur van is trouwens prima, hij ruikt zelfs een beetje fruitig.

Links zie je foto zonder foundation en rechts met. Wat een verschil he?
Ook over deze foundation ben ik super enthousiast, dit is tot nu toe mijn favoriet. Hij haalt de roodheden uit mijn gezicht en geeft mijn gezicht een gezonde en egale huid.

De foundation kost 14,90 en is te koop bij o.a. de DA, Etos en luxere parfumerie zaken.

Liefs, Lotte

20 opmerkingen:

  1. Ik heb hem ook en ben er ook echt fan van! Heel fijne foundation ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zit er idd heel goed uit! Het rood op je wangen is heel sterk verminderd! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Ik heb hem ook, maar dat stomme mens van de Ici Paris heeft mij de verkeerde kleur aangesmeerd. Hij is veel te donker! Ze heeft hem nog getest op m'n gezicht, maar ik had niet zoveel tijd dus ik keek alleen even snel in de spiegel in de winkel. Maar in het daglicht was hij veel te donker.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi! ;D maar ik vind het moeilijk om foundation te kopen, ik ben bang dat het of te licht is, of te donker.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb hem ook, en het is echt een super fijne foundation! loveit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij ziet er superfijn uit! ik gebruik alleen nooit foundation :P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Normaal gesproken gebruik ik de foundation van Maybelinne maar nu ik dit heb gelezen ga ik deze zeker een keer proberen :D.

    Over de kleur die je hebt? Is dat de lichtste kleur?

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die wil ik ook graag als mijn foundation op is, je hebt me overtuigd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @MissGlamorise: Ja dit is de lichtste kleur! Ik vind hem super fijn, ik kan hem je echt aanraden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die wil ik binnenkort ook eens gaan testen!
    Maar ik vroeg me af welk huidtype je hebt?
    Ik heb namelijk een drogere huid en soms heb ik dan last van velletjes in combinatie met foundation...
    Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @Madamlotte Ik ga hem zeker te weten proberen :). Maar kheb eerst nog genoeg foundation tot aan mei :p. dus ik moet even geduld hebben. Is de foundation in de zomer ook goed te dragen??

    En wat Anoniem boven mij vraagt ben ik ook benieuwd naar. Wat is jouwn huidtype? Ik heb namelijk een vette huid!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, deze foundation geeft echt een heel mooi natuurlijk effect. Had er ook al een keer iets over bij misslipgloss gelezen, maar na jou foto ben ik wel overtuigd. Als mijn o zo fijne en vertrouwde maybelline 24 h foundation op is ga ik een keer voor deze bourjois variant!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh wat een verschil!! Klinkt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. @Anoniem, ik heb een droge en gevoelige huid. Met deze foundation zie je absoluut geen velletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh die ziet er inderdaad echt mooi uit, heel natuurlijk terwijl je op de voor en na foto goed kunt zien dat er toch echt een product op je gezicht zit.
    Ik heb ook een Bourjois foundation en dit is tot nu toe beste die ik heb gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie foundation.. gebruik nu maybelline ma als die op is ga ik deze ook proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze foundation wil ik ook eens gaan testen. Ik gebruik het eigenlijk bijna nooit! Deze vind ik er echt heel erg natuurlijk uit zien.
    Dank je wel voor de review!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er goed uit! Hoe breng jij je foundation aan; met de hand/kwast/sponsje?

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.