donderdag 3 maart 2011

Brillemans Lotte


Ja, ook ik moet er aan geloven! Ik merkte dat ik de laatste tijd vaker last had van m'n ogen, daarom ging ik even langs bij de opticien om mijn ogen op te meten. Voordat ik het wist zat ik thuis met deze 'nerdy' bril. Ik heb hem vooral nodig voor op school en als ik moet auto rijden. Ik moet zelf nog best wel wennen, ik heb namelijk nog nooit eerder een bril gehad.


En dit is hem dan.. Staat best leuk toch? Ik krijg met zo'n bril als deze heel snel de neiging om 'gekke bekke' foto's te gaan maken. Haha
De bril komt van de Hans Anders en als je goed verzekerd bent, wordt hij gewoon vergoed. Dat is mooi mee genomen voor de arme studenten onder ons ;)
Ik ben erg benieuwd wat jullie van m'n bril vinden en of jullie zelf ook een bril hebben.

Liefs, Lotte

25 opmerkingen:

  1. Hij staat je echt supergoed!
    Ik wil ook zo'n bril alleen ik heb net nieuwe glazen in een bril die ik al had dus ik mag nog geen nieuwe :(
    Ik heb dus ook een bril, haha
    Ohja en trouwens: Ik liet een vriendin ( die je site nog niet kende) je foto zien, ze dacht dat je 15 was! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat je goed!
    Heb dezelfde bril hihi ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey meis

    staat je leuk!
    mijn moeder heeft ook net een nieuwe bijna dezelfde alleen dan twee rondjes en mijn broertje een rechte ook zwart hij wou net zo'n 1 als jij hebt maar die stond hem niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had al een foto gezien op twitter, erg mooie bril staat je goed:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem net wat te groot, ik had voor een wat kleiner montuur gekozen. Misschien ook wat meer rechthoekiger want je hebt best een rond gezicht en dat wordt nu nog meer benadrukt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ikzelf hou niet zo van die nerd brillen, Maar jou staat die best leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk leuk :D

    Ga je ook hele tijd gekke bekke trekken in de les?:P ben zeeer benieuwd;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Staat je leuk! ;)
    Ik heb zelf ook een bril, maar wil graag lenzen..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Anoniem, Nou bedank he! Ik vind hem lekker wel mooi en deze bril stond mij het aller mooist :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Imanovic, 15? OMG! Zo jong ben ik nog nooit geschat. Ik ga even lachen: WHAHAHAHAHA

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik dacht dat ook hoor, hahahaha! :D
    Je lijkt echt 15 ( niet stom bedoeld)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow,ik vind hem je echt erg mooi staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi montuur! Hij staat je ook wel goed.
    Ik heb zelf ook een bril. Moeilijk uit te leggen. Het is er een van guess en hij is gewoon rechthoekig en aan de zijkant bij het pootje zit dan een logoteken van gues. Hij is bruinig van kleur want dat vind ik bij mezelf net wat minder hard staan als zwart.
    Ik vroeg me trouwens af hoe het met afvallen gaat? Heeft het weekje flink sporten in de vakantie nog wat opgeleverd? Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik gebruik mijn bril trouwens voor dezelfde dingen als jij.
    Voor autorijden en voor (op school) achter de computer of 's avonds als ik moeie ogen heb met tv kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb zelf twee brillen, maar draag overdag als ik moet werken lenzen. Thuis zet ik wat vaker m'n bril op, das lekker makkelijk.

    Hij staat je wel erg leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik kan het je blijven zeggen Lot...maar het staat je echt geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik sluit me aan bij anoniem. Ik had ook een kleiner montuur gekozen. Het staat je wel een nerdy bril maar het is nu wel heel erg - bam in your face-. Het montuur lijkt net wat te groot voor je gezicht, maargoed ieder zijn eigen ding he :). Vind wel dat een bril je staat

    BeantwoordenVerwijderen
  18. @Anoniem, ik vind het juist gaaf dat hij "bam in your face" is! Ik draag hem maar op bepaalde momenten en ik heb hem niet de hele dag op mijn snufferd. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. je kan wel vragen of mensen je bril leuk vinden maar dan moet je wel tegen kritiek kunnen en niet pist worden als mensen m niet mooi vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  20. @Anoniem, Uhm sorry maar ik ben niet pist hoor ;) Ik kan prima met feedback om gaan, zo noem ik het liever dan kritiek. Want kritiek betekend iets 'negatiefs' en ik vat het op als jullie mening. Ieder zijn ding toch?

    Trouwens laat de volgende keer even je naam zien, vind ik we zo leuk om te zien van wie deze 'kritiek' komt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die bril staat je echt goed!
    Leuke foto's ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hee,

    Ik sluit me aan bij de anoniempjes.. Hij is een slag te groot. Het doet me denken aan vroeger als ik de bril van opa op zette: veel te groot voor mijn kleine hoofdje.

    Nog steeds heb ik een smal gezicht en ondanks dat ik graag een dergelijk montuur wil doe ik het niet want het is te groot.

    Dat ie bij Hansanders vandaan komt verklaart waarom je geen advies hebt gehad dat ie te breed en te rond is..

    Ieder zijn ding, maar als je in mijn winkel was geweest had ik het afgeraden

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.