donderdag 10 maart 2011

Bruiloft kleding, wat vinden jullie?

Nee hoor, ik ga niet zelf trouwen! In mei gaan mijn 'oom' en tante trouwen en dan is het tijd voor een feestje. Mijn oom en tante zijn al heel lang bij elkaar, maar zijn nog niet getrouwd. Sinds kort weten wij dat ze 26 mei gaan trouwen en dat vind ik hartstikke leuk voor ze. Ik heb al heel lang geen bruiloft meer mee gemaakt, des te leuker vind ik het om een mooie outfit uit te zoeken. Ik heb een soort gelijk outfit als hier boven in gedachten. Het jurkje vond ik op Sansonline, ik vind hem feestelijk maar toch lekker basic. Ik wil dit jurkje dan ook na die tijd nog gaan dragen. Mooie sieraden en een paar goede pumps en ik ben klaar. Wat vinden jullie van deze bruiloft outfit?

Liefs, Lotte

19 opmerkingen:

  1. Ik vind het geheel fris, jong en stijlvol. Ik hou van de kleur van de jurk en de schoenen en het ene kleurrijke accent van de bloemenoorbel. Ik zou wel oppassen met de stof van de jurk, zodat het geheel niet te casual oogt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer geschikt alleen een beetje grauw. Ga voor iets gewaagders en neem knalroze pumps zoals ze in je oorbel terug komen. Maar ja dat zou ik doen hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het zeker bruiloft waardig! Zou er wel een kort vestje bij kopen voor de zekerheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het jurkje vind ik mooi, stijlvol maar tegelijk niet té (zodat het nadien nog kan gedragen worden op een zomerse dag :d), de pumps vind ik niet zo mooi, en zijn dan weer te eenvoudig, omdat het jurkje al vrij basic is. Ik zou dus voor een iets opvallendere pump gaan (en een hogere, maar dat is dan weer mijn smaak) En de oorring vind ik erbij eigenlijk helemaal fout

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een erge geschikte outfit, maar het idee om er knallende pumps onder te doen is ook wel goed. Voor de rest niet teveel veranderen want het moet natuurlijk wel stijlvol blijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi jurkje en die oorbellen, wow.
    Maar mijn tip is om er bijvoorbeeld roze pumps onder te doen(omdat dat ook in je oorbel zit) dat maakt het net iets specialer. Maar wel een mooie outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er leuk uit, misschien is het leuk om dan ook te laten zien wat voor'n makeup je erbij gebruikt?

    Alvast veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke outfit, die oorbel is super! ^.^

    BeantwoordenVerwijderen
  9. echt heel mooi! <3 je kan over het jurkje een bolero doen in de zelfde kleur als de oorbellen, voor als het koud word.....
    -x- aniss

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aah wat een leuke ideetjes allemaal, lief dat jullie zo mee denken :) Die roze pumps zijn idd gaaf, maar of ik daar echt op durf te lopen? I don't know!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele leuke outfit maar eerder voor iets als kerst ofzo.. Ik had een iets kleuriger jurkje gedaan, een lichtgekleurd jurkje met mooie zwarte klassieke hoge hakken ofzo, met mooie oorbellen en veel armbanden. Haha oke ik zie het al helemaal voor me, mijn fantasie slaat echt op hol xD Maar ik vind persoonlijk grijs een beetje te sombet voor een bruiloft, maar dat is mijn persoonlijke smaak!! Als jij het leuk vind moet je het vooral kopen want jij moet je er lekker in voelen :D Heel veel plezier op de bruiloft!!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik vind het ook een super leuke outfit! vooral de oorbellen zijn mooi, waar zijn deze van? En het jurkje is niet saai, juist netjes en stijlvol! :-) En dat idee van die bolero (in de kleur van de oorbel) is idd leuk. Misschien kun je er ook een leuke fel-rose lippenstift bij gebruiken?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind de heels een beetje matig?
    Waarom niet van die lekkere killer heels?

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.