donderdag 24 maart 2011

Catrice top coat: Quick dry & high shine

Vandaag review ik voor jullie een top coat van Catrice. Wanneer ik nagellak draag, draag ik hier altijd een top coat over heen. Een top coat zorgt voor een mooi glanzend laagje, het beschermt je nagellak en soms zorgt het er voor dat je nagellak eerder droog is. Deze top coat van Catrice beloofd dat mijn nagels snel droog worden en een mooie glans krijgen. Ik kocht de top coat met 50% korting, ik geloof dat hij nu nog zo'n 1,50 kost.


Ik kan al één ding verklappen.. Ik ben niet zo enthousiast.
Het komt niet vaak voor dat ik echt negatief ben over een bepaald product, maar vandaag is dit wel het geval. Ik vind het eigenlijk niet zo leuk om negatieve reviews te plaatsen, maar ik doe het toch. Om jullie toch een zo goed mogelijk beeld van dit product te geven.

De verpakking ziet er prima uit. Gewoon een doorzichtig flesje met wat tekst.

Het kwastje van deze top coat is vrij dun, ik vind dit zelf niet heel erg vervelend. Maar ik kan me voor stellen dat sommigen dit wel lastig vinden. Je kunt beter een wat breder kwastje gebruiken, waar je ook sneller klaar mee bent.

Hier draag ik de top coat over een paarse nagellak. Een mooie glans geeft hij zeker, maar Quick dry? Absoluut niet! De top coat heeft er zeker 20 minuten op gezeten en hij was nog net zo nat als toen ik hem aanbracht. Ik was echt stom verbaasd, hij droogde gewoon niet op. Een mooie glans had ik zeker, maar ik had net zo goed geen top coat kunnen aanbrengen.

Nee, geen goede top coat dit. En ik raad hem ook niemand aan. Dan ga ik toch liever voor mijn oude vertrouwde top coat van de Hema.

Liefs, Lotte

12 opmerkingen:

  1. Nou, dat gaat em niet worden voor mij dan ;)

    (PS: in je titel heb je high sky staan, ipv high shine?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ai, wel jammer! Deze heb ik zelf nog nooit gekocht... Op de foto lijkt het wel alsof je er erg veel op hebt gedaan, misschien droogde hij daarom zo langzaam?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmm, jammer dat deze niet zo goed is dan, mijn favoriet blijft toch wel INM Out the door topcoat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Nathalie, Nee dat lijkt denk ik door het licht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien heb je hem te dik aangebracht ik heb hem namelijk ook thuis en gebruik hem eigenlijk best regelmatig bij mij is hij vaak na 15min/20 hartstikke droog;) maar dat is toch even te lang voor een 'quick dry' topcoat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat je het product niets vindt! Ik gebruik een sneldrogende topcoat van Poshé!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mwah, ik vond deze toch beter dan de Up to 10 days topcoat van Catrice, ik vond dat hij normaal snel droogde.. Maar goed, dt is dan ook al weet een tijdje geleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Nathalie: ja dat dacht ik dus ook maar dan is dus niet zo.
    Ik had hem veel beter verwacht

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb hem ook en breng dan ook veeeeeeel minder dan jou aan.
    Bij mij is hij ongeveer binnen 15 minuten 'stoot' droog.
    Misschien minder product aanbrengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb deze topcoat ook en bij mij droogt hij wel vrij snel...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb 'm ook. En eigenlijk is het mijn fijnste top-coat. Ben er zelf heel tevreden mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit spul is nu een uur een half op mijn nagels en ik kan mijn nagellak gewoon van mijn nagels krabben... Echt heel teleurgestellend.. De up to ten days is STUKKEN beter maar helaas verkopen ze die niet meer sinds de nieuwe collectie uit is...

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.