zondag 6 maart 2011

De perfect match, H&M

Ik zag op de webshop van H&M dat er weer een aantal nieuwe items online stonden. Ik ben gek op de nieuwe voorjaarskleding en heb daarom een aantal leuke dingen van de shop gehaald en bij deze update gezet.
Ik word helemaal vrolijk van de lieve pastel tinten en de vrolijke tops. De bovenste items vind ik erg leuk en zou ik best willen hebben. Maarja, we kunnen niet alles zomaar kopen he ;) Misschien zit er ook wat leuks voor jullie tussen!

Liefs, Lotte

6 opmerkingen:

  1. Inderdaad een hele leuke match!
    Supermooie schoenen! ♥
    Er staat in de titel trouwens een foutje: Pefect.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg leuk, ik ga meteeen even kijken;D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had inderdaad deze geweldige nieuwe items al gezien in de webshop en ik heb een paar leuke dingetjes uitgezocht! Leuke match heb je er van gemaakt! Heb je wel iets van deze dingen besteld? Of laat je alles aan je voorbij gaan? :(

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben zo verliefd op die tas<3 Leuke dingetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.