vrijdag 25 maart 2011

De spijker blouse, hoe combineer je hem?

De spijker blouse is helemaal in dit voorjaar en ik heb er ook één in mijn kast hangen! Vandaag wil ik jullie laten zien, wat er zo leuk is aan deze blouse en hoe je hem leuk kunt combineren. Ik heb zelf een lichte spijker blouse van Only en deze kost zo'n 40 euro. Ik draag hem het liefst lekker los en nonchalant.


Als eerste wil ik jullie laten zien hoe ik de blouse zelf combineer. Ik vind hem zelf het leukst op een tregging, met een lange top. Denim op denim vind ik zelf niet zo mooi, daarom kies ik voor deze optie. De broek is een licht grijze kleur en ik draag er een witte top onder. Verder draag ik er leuke accessoires bij, een grote witte ring en een ketting. Een hele basic outfit, maar wel lekker voor het voorjaar.

Dit is een outfit, waarbij ik een spijker blouse van de H&M heb gebruikt. Deze heb ik gecombineerd met een lange top met strepen en een legging. Paar leuke sandaaltjes er bij en een ketting met ankertje. Helemaal hip en een beetje marine stijl.


Deze outfit is weer op een heel andere manier gecombineerd, namelijk met een chino broek. Hierbij een basic wit shirt, een leuk sjaaltje en een paar hele leuke sandaaltjes. Ik heb bij deze outfit gebruik gemaatk van de blauwe kleur uit de blouse en de camel kleur uit de broek.

De laatste outfit die ik bij elkaar heb gezocht, is net wat stoerder. Ik combineer de blouse nu met een zwarte broek en een opvallende top. De sandaaltjes met franjes, maken de outfit lekker speels. Deze outfit vind ik zelf ook erg leuk!

Ik ben benieuwd wat jullie van de spijker blouse vinden, hoe zouden jullie hem combineren?

Liefs, Lotte

15 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk om de setjes te zien, heel inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh om hem niet op een spijkerbroek te dragen is wel een goed idee ja :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de ring die je daar draagt is mooi! waar komt ie vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt wel een beetje een standaard smaak. NIet heel bijzonder dat valt me wel wat vaker op. Ik denk dat je het het beste bij beauty kan houden.


    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Lotte, en het valt mij op dat jij wel vaker negatieve reacties achter laat. Ik schrijf over de dingen die ik leuk vind en daar valt ook fashion onder. Er zijn namelijk ook meiden die dit wél graag willen lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ Lotte & Madam Lotte
    Ik vind wel dat je echt een hele leuke smaak hebt, en je niet per se bijzondere dingen moet dragen om er leuk uit te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk berichtje!
    Ik vind hem hartstikke leuk!
    Ik ga hem denk ik ook halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke site heb je!

    Ik ga je meteen volgen.

    Liefs, x.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohh dat sjaaltje heb ik haha. samen met een nieuwe lichte, echt leren zomerjas van de only :D perfecte combo

    van spijkerblouzen houd ik niet zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Lotte,ik vind je site super,leuk om te zien wat in is op make-up en kleding gebied,smaak heb je in ieder geval!! Xx Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nu weet ik eindelijk wat ik bij mijn nieuw spijkerblouse kan dragen !!! dankje ;) x lee

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.