donderdag 17 maart 2011

De stippling brush, een must have!


De stippling brush is voor mij een kwast wat niet meer kan ontbreken in mijn dagelijkse routine. Sinds ik deze kwast heb, gebruik ik hem elke dag. De stippling brush is een kwast met haren in verschillende lengtes, dit zorgt er voor dat je niet direct te veel product aan brengt. Door dat de kwast niet zo compact is, kun je het product dat je wilt aanbrengen, heel goed opbouwen.


Ik zelf gebruik mijn stippling brush dagelijks voor mijn blush. Blush bevat vaak veel pigment en je wilt er niet uit komen te zien als een clown. Dan is de stippling brush perfect, met deze kwast kun je de blush heel lichtjes aan brengen. Ik bouw de blush beetje bij beetje op, tot de kleur voor mij perfect is. De kwast is ook geschikt voor highlighter, bronzer, foundation en andere poeders. Een multi functionele kwast dus!


Op deze foto heb ik mijn MAC wonder woman blush aan gebracht met mijn stippling brush. Ik ben erg tevreden met het resultaat.
De meeste stippling brushes zijn van synthetisch haar. Ze worden op verschillende webshops verkocht, die van mij komt van www.mumi.nl

Wat mij betreft is de stippling brush een must have voor voor in je kwasten set.

Liefs, Lotte

13 opmerkingen:

  1. Mooie blush én brush. Gebruik je deze kwast ook voor foundation, want daar zou ik hem wel voor willen gebruiken. Het zal vast wel kunnen, maar misschien werkt het toch minder fijn dan een foundation brush

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kwast!
    Ik gebruik zelf deze kwast foor vloeibare foundation :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De stippling brush is voor mij ook onmisbaar! Ik gebruik hem voor blush en bronzer, ik zou er eigelijk 1 extra moeten hebben. Je staat wel mooi met de wonder woman blush trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gebruik niet zoveel blush, dus vind het niet nodig om deze brush aan te schaffen. Maar ik vind em er wel hip uitzien! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Inez: Dat staat al in mijn artikel, bij mumi.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb er ook een van bybeautygloss hij werkt inderdaad erg fijn;D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind je ogen heel mooi opgemaakt! dat sprong er voor mij echt uit (L)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ziet er heel erg goed uit! Ik ga het ook maar eens bestellen! Dank je wel voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben ook fan van dit kwastje :) Vroeger gebruikte ik het ook dagelijks, maar dan vooral voor me foundation (voordat ik een nog fijner kwastje van Sephora had ontdekt).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik heb verschillende stiplingbrushes (MAC 187 en 130 en die van Gosh, dus toch wel de bekendere en meer gehypte) en zie de hele hype echt niet... je hebt gelijk dat het een multifunctionele kwast is maar ik vind ze allemaal maar "zo-zo" in wat ze doen. ik gebruik liever mijn andere kwasten die niet per se multi-functioneel zijn maar dan wel uitblinken in wat ze doen. bv voor blush vind ik het oppervlak van de kwast eigenlijk te groot waardoor je hem niet zo precies kan aanbrengen.
    maarja, fijn voor jou dan dat je er wél tevreden van bent want ik heb echt spijt van mn MAC-kwasten (gekocht omdat iedereen ze liep te hypen) want zijn toch niet goedkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik denk dat ik er een tweede ga kopen. Vind ze namelijk fijn om blush aan te brengen.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.