maandag 7 maart 2011

Filmpje: Beautyblogger op Girlscene!


Ik las op Girlscene.nl dat ze opzoek zijn naar beuatybloggers die voor Girlscene filmpjes opnemen en artikels schrijven over beauty. Ik was gelijk enthousiast! Het is de bedoeling dat je daarvoor een filmpje maakt van max. 2 minuten. Ik heb daarom een filmpje gemaakt en opgestuurd naar Girlscene. Ik hoop natuurlijk dat ik wordt uigekozen als finalist en dan is het aan jullie om te stemmen ;)! Ik wilde het filmpje al vast aan jullie laten zien en nu allemaal voor me duimen!

13 opmerkingen:

  1. Leuk filmpje! :) Veel succes ermee, ik duim voor je! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat me raden: Je hebt vast elke keer opnieuw een flimpje gemaakt, haha!
    Supergoed!
    Je hebt MIJ al kunnen overtuigen, nu de rest nog! Veel succes! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat je de beautyblogger wordt, want de mensen die daar nu schrijven kennen er echt niets van!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. spontaan filmpje:)

    leuke oorbel heb je trouwens in:) waar heb je die vandaan;)?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Ik hoop dat je wint :D

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga voor je duimen :D
    Ben heel erg benieuwd of je het gaat worden. Ik ga het zeker in de gaten houden ;)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop dat je wint! je spreekt allessinds superleuk, vlot en klinkt heel aardig dus dat is al een pluspunt :) alleen is het wel een beetej lastig dat je camera een beetje gekkig doet. soms zie je alles heel scherp en even later is het wat wazig en dan weer opnieuw... maar je klinkt super en ik hoop dat je wint!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Michéle, dat komt omdat mijn camera dan aan het scherp stellen is. Soms doet hij daar wat lang over, jammer genoeg ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk filmpje, ik duim voor je! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn stem heb je al. ;) Leuk filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.