zaterdag 19 maart 2011

Filmpje: Hoe ik mijn haar op verschillende manieren draag

9 opmerkingen:

  1. Hallo,
    Ik vind je filmpjes hartstikke leuk maar aan van ding wordt ik helemaal gek,
    Je blijft niet stil zitten en dan gaat ie steeds weer niet scherpstellen enzo blijf gewoon stilzitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk filmpje weer en wat leuk, die vogeltjes fluiten op de achtergrond^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk filmpje!

    Ik ben echt jaloers op jou haar, al die slag enzo!
    Mijn haar is echt super steil, dus ik laat eht altijd vrij kort knippen met een pony, dus ik kan nog net een staartje in doen maar meer niet haha :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor dit filmpje :D. Ik heb er erg veel aan gehad. Ik ben zelf niet zo creatief met haren. Maar dit zijn simpele creaties maar toch zo effectief ;)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk filmpje! Ik doe ook meestal een knotje of staartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @LOtte, haha ik begrijp je, maar dat mag je ook best wel wat liever zeggen hoor! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk filmpje en die vogels op de achtergrond zijn zo leuk, je wordt er helemaal vrolijk van :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk filmpje! Heb weer wat inspiratie opgedaan! Heb wat dunner haar dan jij (en ook wat korter denk ik), maar dan nog kan ik wel je tips proberen dus, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.