zondag 13 maart 2011

Filmpje: Review MAC viva glam Gaga lipstick + nieuwe intro

10 opmerkingen:

  1. super tof filmpje!
    & leuke intro! =]

    met welk programma bewerk jij je filmpjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk intro en die lipstick staat je inderdaad erg mooi, denk dat ik die misschien ook ga kopen, zoek namelijk nog altijd naar een mooie nude lipstick, hehe :) Bedankt voor de review! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die lipstick lijkt me erg fijn ^^ En leuke intro voor je filmpjes! Leuk liedje en mooi in die sephia kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als allereerst een groot compliment voor je nieuwe intro :D. En wat een te gekke lipstick! Zodra ik weer wat geld gespaart heb ga ik mijn vriend eens overhalen om een keer te gaan shoppen in Groningen om een bezoek te brengen aan de Mac Store ;).

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me een mooie lipstick. Helaas ben ik heel erg licht dus ik ben altijd bang dat het dan meer bruin lijkt dan nude. maar bij jou staat hij erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke intro!
    Staat je heel mooi, die lipstick!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja hij staat je zeker heel erg mooi.
    En je intro vind ik ook super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk filmpje, en leuke intro. Ik vind de lipstick ook heel erg mooi, ik dacht dat hij donkerder was, maar ik vind dit wel mooier:D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gedaan Lotte! Staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.