zaterdag 5 maart 2011

Hello Kitty nail polish by H&M

Ik ben gek op Hello Kitty en ik heb ook al ervaring met de nagellakjes van de H&M, deze vond ik prima werken. Daarom kon ik deze nagellakjes niet laten liggen. Ik kocht twee nagellakjes van Hello Kitty by H&M, in de kleur: Turqouise en Darling Pink.


Ik heb al meerdere nagellakjes van de H&M en de kwaliteit van deze lakjes vind ik prima. Deze twee pastel kleurtjes, passen perfect bij het voorjaar. Ik vind de verpakking erg schattig, een glazen flesje en op de voorkant zie je een etiketje met een Hello Kitty plaatje. De nagellak kost zo'n 3 euro per flesje, dat vind ik een erg fijn prijsje!

Ik wil beginnen met de Turquoise kleur. Dit is een prachtig blauw kleurtje, hij is helemaal creamy en bevat geen shimmer. Het kwastje van deze nagellak vind ik vrij dun, maar hij werkt verder prima. De lak dekt in zeker twee laagjes en droogt aardig snel. Ik vind dit kleurtje erg geschikt voor dit voorjaar, kom maar op met de kleurtjes!

Dan de kleur Darling pink, dit is een lief zacht roze kleurtje. Ik ben gek op lieve roze nagelkleuren en dit is er zo'n één! Dit lakje bevat een lichte parelmoer finish en een klein beetje shimmer, dit komt vooral in het zonlicht mooi naar voren. Ook dit lakje dekt in twee laagjes en droogt vrij snel op. Ik vind het fijn dat dit lakje geen strepen achter laat, want dit is vaak het geval met parelmoer lakjes.

Ik ben zeker tevreden met de nagellakjes en ik zal ze dit voorjaar vast wel vaker gaan dragen!

Liefs, Lotte

9 opmerkingen:

  1. Super schattig, vooral die verpakking. Roze kleur is ook echt cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kleurtjes! En de verpakkingen zijn ook tof! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi , echt jammer dat er ze bij mij in de buurt geen nagellak verkopen van de h&m. Ik heb zelf ook een lakje van de hello kitty , van de h&m. En deze bevalt mij ook erg goed:D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie zachte kleurtjes! doet me echt denken aan de lente, en de verpakking is echt supercute! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh, wat een schattige, lieve kleurtjes :D

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.