donderdag 31 maart 2011

Hoe combineer je rode lippen?

Rode lippen zijn mooi, vrouwelijk en laten je lippen extra naar voren komen. Ik vind rode lippen prachtig, maar welke look draag je nou bij rode lippen? In dit artikel wil ik jullie laten zien, hoe ik rode lippen combineer. Ik gebruik voor deze look een lipglass van MAC van Cyndi Lauper, dit is een koraal rode kleur. Maar je kunt natuurlijk elke rode lipstick of gloss gebruiken.



Dit is de look die ik het liefste draag bij rode lippen. Ik vind het belangrijk dat alle aandacht naar mijn rode lippen gaan, dus houd ik de rest van de look vrij neutraal. Wel vind ik het mooi om een wat dikkere eyeliner aan te brengen.

Zorg dat je gezicht mooi egaal is, zonder rode vlekjes of puistjes. Mijn lippen zijn al rood en daar wil alle aandacht naar toe brengen. Rode vlekjes en puistjes kan ik daar niet bij gebruiken ;). Verder houd ik mijn ogen vrij rustig. Ik breng huidskleurige oogschaduw aan over mijn ooglid en in mijn crease een iets donkere oogschaduw. Dit blend ik goed, de ooglook hoeft niet op te vallen. Dan breng ik een vrij dikke eyeliner aan.


Op mijn wangen draag ik subtiel wat blush. Ik heb bij deze look ook gebruik gemaakt van een highlihgter, deze bracht ik aan in mijn binnenste ooghoek.
Bij rode lippen wil je natuurlijk dat de rode lippen goed blijven zitten. Je kunt daarom met wat concealer een lijntje langs je lippen zetten, dit geeft een strak en mooi effect.

Hoe combineer jij je red lips?

Liefs, Lotte

8 opmerkingen:

  1. Tof!
    Draag vaak ook zo'n look, knalrode lippen en dikke eyeliner. Helaas durf ik met rode lipstick niet te lachen omdat mijn tanden dan nogal geel lijken. Heel irritant.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er tof uit! :D Ik gebruik geen opvallende lipstick/lipgloss, want ik heb liever dat m'n ogen opvallen :) Maar het staat jou wel erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kleur staat super mooi op je lippen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gebruik eigenlijk nooit een rode kleur, dus ik kan het je ook niet vertellen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk :D Ik doe meestal het zelfde ,mijn ogen hou ik erg neutraal. Als ik toch oogschaduw gebruik dan zijn het bruintinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige look. De eyeliner (welke heb je gebruikt als ik vragen mag?) is opvallend maar niet over de top. Focus blijft op je lippen!
    Ik zou dit ook zo gedaan hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.