woensdag 23 maart 2011

I love.. Coconut & Cream

Kennen jullie de I love.. collectie van de Douglas al? In deze lijn zitten verschillende showercrèmes, bad producten en andere verzorgingsproducten. De producten zijn verkrijgbaar in verschillende geuren, zo heb je bijvoorbeeld frambozen, aardbei en ik heb de Kokos variant getest.
Ik heb een Kokos badschuim en douchecrème getest, waar maar liefst 500 ml in zit! De fles is super groot en dat voor maar 5,95

De verpakking is mooi en lief bewerkt met hartjes. Ziet er prima uit!

Door deze tekst krijg ik helemaal zin in de zomer en ik heb zin om gelijk een duik in mijn bad te nemen. Met deze heerlijke badschuim natuurlijk!

"Schenk mij verleidelijk over stromend water, wacht tot zich schuim vormt, strek u uit in het bad, ontspan en geniet van mijn verlokkende aroma. Als alternatief, knijp een flinke portie in uw handpalm of op een spons, smeer mij uit over uw natte huid tot ik begin te schuimen in een ruime hoeveelheid rijke geurende luchtbellen en spoel bij vervolgens af wanneer u klaar bent. "
Klinkt dat niet heerlijk?

De substantie van de badschuim/douchecrème is vrij vloeibaar. Hij smeert lekker uit en geeft een hele boel schuim! De geur is één en al kokos, heerlijk vind ik dat. De geur is wel heel sterk aanwezig en daar moet je wel van houden.

Een heerlijke douchecrème die geschikt is voor onder de douche, maar ook voor een schuim sensatie in bad. Een fles van 500 ml is natuurlijk super veel en dat is zeker een plus punt.

Liefs, Lotte

5 opmerkingen:

  1. Ik heb de I love strawberry-milkshake scrub gel, die is echt super lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had er ook een, maar kreeg snel genoeg van de geur. En dan is een 500ml fles heeel veeel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je site is leuk en je artikelen ook!

    Tip:

    Ik vind het alleen jammer dat je bijna al je artikelen altijd positief beoordeeld.. valt me echt super op haha :-) kan natuurlijk zo zijn! Maar er zitten naar mijn idee aan alle producten wel mindere dingen die je zou kunnen benoemen.. :-)
    Daarnaast is het juist interessant nieuwe dingen te testen en daarvan de plussen en minnen op te noemen..? Zo weet een bezoeker meteen of wel wel of
    niet fijn is!
    Zie het niet als kritiek oid hoor!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Anoniem, als ik iets niet goed vind zeg ik dat ook hoor. Ik vind deze geur wat overheersend en dat staat er ook bij. Ik begrijp dat je dit ook wil lezen, maar het is niet zo dat ik dit er expres niet bij zet. Ik geef altijd mijn eerlijke mening.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, ik heb ook zo een badproduct van hun eens uitgeprobeerd, wel niet dezelfde geur want hou niet zo van cocos :P We hebben geloof ik raspberry en nog iets :) Echt heerlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.