dinsdag 29 maart 2011

Fashion shoplog 29-03-2011

Ik moest vanmorgen heel eventjes naar school, daarom ging ik nog snel eventjes de stad in. Ik heb een aantal hele leuke aankoopjes gedaan, in dit artikel laat ik min fashion aankoopjes zien. Ik kocht o.a. wat bij de H&M en de Vero Moda. Lekker voor het voorjaar!
Mijn beauty aankoopjes zal ik later laten zien (met o.a. de nieuwe Catrice & Essence producten!)


Als eerste kocht ik dit rokje van Vero moda, het is een blauw rokje die je leuk in je taille kunt dragen. Er zitten vrolijke bloemen op. Ik heb in Mei twee bruiloften, ik denk dat ik dit rokje op één van die bruiloften ga dragen. Ben er heel blij mee! Hij kost 25 euro, geloof ik.


Bij de Vero Moda kocht ik ook dit witte bolero vestje, lekker makkelijk voor de zomer. Hij kost 10 euro.


Dan nu mijn aankoopjes van de H&M. Ik zag dit lieve shirtje hangen met strikjes, deze wilde ik heel graag hebben. De strikjes staan heel lief en maken het shirtje net even wat anders. Ik kocht hem in een beige kleur, maar ze hadden hem in heel veel verschillende kleurtjes. Deze was 10 euro.


Bij de H&M kocht ik een lange top met witte en blauwe strepen. Deze kun je makkelijk als jurkje dragen en staat ook erg leuk onder mijn spijker blouse.
De oorbellen die je hier boven ziet, kocht ik bij de Hema. De top was 10 euro en de oorbellen 4 euro.

Dit waren mijn fashion aankoopjes, ik ben blij met mijn aankoopjes.
Mijn beauty aankoopjes komen morgen online, ik kan je verklappen.. Dat wordt smullen! Ik heb vooral veel nieuwe nagellakjes gekocht van Catrice en Essence, Love it!

Liefs, Lotte

14 opmerkingen:

  1. wat een leuke spulletjes heb je gekocht :D vooral dat rokje vind ik echt super leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes! Dat rokje staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd naar de nagellakjes. :)
    Mooie spulletjes heb je trouwens gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat shirtje met die strikjes heb ik ook
    Precies de zelfde hihi =)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleren heb je gekocht :D. Staan je goed. Ben heel erg benieuwd naar je artikel voor morgen!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuk rokje! love taille rokjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk rokje :D Staat je ook heel erg leuk;D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke aankopen :D Dat rokje is erg lief en dat t-shirtje met die strikjes heb ik ook maar dan in het zacht roze :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. PS: veel plezier met je nieuwe kledij trouwens :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kleding heb je gekocht! En ik ben nu al nieuwsgierig naar je nieuwe nagellakjes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hey lotte
    super leuk!
    hebben ze de nieuwe collectie die in de magazine van h&m staan al in de winkel?
    ik keek bij de kruidvat in wezep maar daar hebben ze niks van catrice :(
    vant weekend maar ff zwolle in :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.