maandag 14 maart 2011

Knal roze lippen, hot or not?


Knal roze lippen, één van de trends van dit voorjaar. Overal zie ik ze weer voorbij komen, de knal roze lippen. Meestal gecombineerd met een hele neutrale look, zodat de lippen er echt uit knallen. Op de foto hier boven vind ik het er super gaaf uit zien. Maar ik weet niet of ik dit ooit zelf zo zou dragen. Misschien zou ik wel voor een wat lichtere variant gaan, maar niet zo knal als hier boven. Ook al vind het super gaaf staan!
Ik ben benieuwd wat jullie van deze trend vinden? Laat het me even weten!

Liefs, Lotte

12 opmerkingen:

  1. Ik vind het op de foto hier boven echt heel erg mooi staan. Ik durf dat soort kleuren eigenlijk nooit op te doen. Ik voel me dan soms net een clown. Ik zou zelf persoonlijk, net als jij, voor een lichtere variant gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik draag het wel, vind het echt fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het wel hot, maar draag het zelf niet want vind het bij mezelf niet zo mooi staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had gisteren zelf ook knal roze lippen en moest er echt aan wennen. Het kan wel erg leuk zijn, maar ik vind het bij dit model teveel naar paars neigen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het wel vet! Ik zou de rest van mijn gezicht wel wat rustiger houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben niet zo van het felle. geef me dan maar een wat donkere kleur ipv fel. of juist een lichte neutrale kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het staat wel heel gaaf! Ik zou het zelf niet echt durven, ik zou inderdaad ook voor een lichtere tint gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind het best nog wel mooi maar je moet het wel durven natuurlijk hé ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.