zondag 27 maart 2011

Lieve zondag look


Het is zondag, heerlijk weer, dus tijd voor een lieve zondag look!
In deze look zit lekker veel shimmer, dit komt mooi naar voren in het zonnetje. Ik heb gebruik gemaakt van roze en perzik kleurtjes en in mijn crease een donker bruine oogschaduw.


Over mijn ooglid bracht ik een zacht roze oogschaduw aan en een perzik kleurige oogschaduw. Dit heb ik goed met elkaar geblend. Deze kleuren komen uit het 88 Metal mania pallet. In mijn crease heb ik voor een donker bruine oogschaduw gekozen, de MAC Twinks. Dit heb ik goed geblend, zo krijg je een wat zachtere look. Op mijn wangen draag ik een shimmer blush van MNY in 201.
Op mijn lippen draag ik een lipstick van MAC in Angel, hier over heen draag ik een lipgloss van Catrice in First kiss.


Deze look past perfect bij het voorjaar, zeker een lieve zondag look!
Ik ben benieuwd wat jullie van deze look vinden en welke look dragen jullie het liefst op een zonnige zondag?!

Liefs, Lotte

9 opmerkingen:

  1. Super leuke look Lotte!
    Ik vind het ook wel iets weg hebben van een valentijnslook.
    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk zeg! En wat een lieve oorbelletjes! Heb je die nieuw, waar zijn we te koop? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige look, helemaal mijn ding :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is inderdaad een lieve look! Ik draag op zondag niet altijd make-up, maar als ik het doe is het meestal erg simpel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh, hou van het hoge roze gehalte :D Love it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Eefje, ja leuke oorbellen he! Ik heb ze alleen al heel lang. Ik kocht ze vorig jaar in een winkeltje op Texel..

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.