zaterdag 26 maart 2011

MAC Quite cute wishlist!


Hebben jullie al gehoord over de nieuwe collectie van MAC? MAC komt vanaf 2 april met de Quite cute collectie. Deze bestaat uit hele schattige en lieve producten. De producten zijn ge├»nspireerd op Hello kitty, cup cakes en de Japanse Kawaii-stijl. Wat een heerlijke zoete collectie is dit, om van te smullen!

Ik raak onder tussen steeds meer 'verslaafd' aan de producten van MAC en ook deze collectie wil ik niet aan mij voorbij laten gaan. Ik heb dus alvast een kleine wishlist voor mezelf gemaakt. Ik heb me aardig ingehouden, al zeg ik het zelf. Dit zijn de producten waar de gehele collectie uit bestaat.


Ik word helemaal vrolijk van deze schattige collectie! Mijn favorieten heb ik natuurlijk vast uitgezocht en als mijn bankrekening het goed vind, ga ik misschien nog wel even bij de MAC langs..

Als eerste wil ik graag de lipstick: Saint Germain, een heerlijk zoet roze kleurtje. Net als de nagellak in de kleur: Ice cream cake. En tot slot wil ik heel graag de plushglass in de kleur: Fashion Fanatic, dit is een wat meer peachy kleurtje. De lipstick kost 17,50. De nagellak kost 12 euro en de plushglass 17 euro.
Wat vinden jullie van deze MAC collectie, hebben jullie al een kleine wishlist opgesteld?

Liefs, Lotte

8 opmerkingen:

  1. Waauw jij hebt echt een super leuk blog ! Er staan echt super veel leuke dingn op ben fan. Ik volg je daarom ook. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Liselotte, aah wat lief! Dankje wel meid :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil heel graag een blush uit deze collectie bemachtigen! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Astrid, ja die zijn inderdaad ook prachtig! Die zullen vast snel uitverkocht zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie collectie, alleen al om naar te kijken <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben het helemaal eens met Mirjam :D. Om al te kwijlen bij de afbeelding :D.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke wishlist, ik vind vooral die blushes cuuute :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha je hele wishlist is rooooze :D Ik vind de lipstick die jij hebt gekozen ook wel erg mooi en ik kwijl echt weg bij de blushes!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.