maandag 7 maart 2011

MAC Wonder Woman blush in Amazon princess


De MAC Wonder woman collectie is een limited edition van MAC, die sinds afgelopen zaterdag in de winkels ligt. Ik wilde perse een blush van deze collectie en daarom was ik dan ook direct in de MAC counter in  Groningen te vinden. Gelukkig was de blush er nog die ik wilde hebben, namelijk Amazon princess.

De MAC Wonder Woman collectie is een hele mooie collectie, met vooral hele stoere verpakkingen! Je moet er natuurlijk wel van houden ;). Deze collectie vliegt de winkels uit, dus als je nog wat wilt hebben moet je snel wezen. Ik kocht de blush Amazon princess, voor 24 euro. Het is een prachtige blush, die erg goed bij mijn huid past.

Ik ben zelf erg onder de indruk van de mooie verpakkingen, zelfs aan de binnen kant is het doosje mooi ;). Het geeft mij echt een 'goed' gevoel als producten mooi verpakt zijn. I love it!

De blush zelf is ontzettend groot, er zit maar liefst 11 gram in. De blush is erg zacht en kun je goed blenden. Er zitten twee kleuren in de blush, namelijk een knal roze kleur en een plum kleurtje. De blush is erg goed gepigmenteerd, hier moet je wel mee oppassen als je de blush aan brengt. Ik breng de blush het liefst aan met mijn stipling brush.

En hier draag ik de blush. Ik vind de kleur echt super mooi, perfect roze! Ik denk dat deze blush ook voor donkere meiden geschikt is, omdat hij lekker knal is en je kunt hem goed opbouwen.

Ik ben erg blij met deze blush van MAC, de kleur is prachtig en staat perfect bij mijn huid. Ik ben erg blij met dit aankoopje.
Hebben jullie al wat uit de MAC Wonder Woman collectie?

Liefs, Lotte

9 opmerkingen:

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.