dinsdag 15 maart 2011

Maybelline the Falsies mascara


The Falsies mascara is bij vele meiden erg geliefd, en ook mij eigen zusje Vera is een fan. Al meerdere keren achter elkaar kocht ze deze mascara van Maybelline. Het is de waterproof versie en kost 13,95.
Dit maakte mij toch wel nieuwsgierig, dus het werd tijd om hem eens uit te testen!


The Falsies mascara ligt al een hele tijd in de winkels, maar ik had hem nog nooit uitgeprobeerd. De verpakking sprak me direct al, een lekker knal roze kleurtje met blauwe letters. De mascara huls is vrij dik en kun je goed vastpakken.


Het borsteltje van de mascara is vrij groot, hij is gemaakt van normale haartjes en heeft de vorm van een halve maan. Wat naar mijn idee prima werkt.

En dan natuurlijk dé test. Geeft hij mijn wimpels een valse wimper effect?


Boven zien jullie mijn 'naakte' oog en onder mijn oog met de mascara. Ik vind dat de mascara mijn wimpers een mooi effect geeft. Ze worden langer, voller en blijven niet aan elkaar plakken. Ik heb de waterproof variant getest en normaal gesproken ben ik niet zo fan van waterproof mascara's. Je krijgt namelijk snel klontjes en aan elkaar plakkende wimpers. Maar bij deze mascara viel me dat reuze mee! Het ligt er natuurlijk wel aan, hoeveel laagjes je aan brengt. Maar met één laagje krijg je dit resultaat.

Wat ik wel een klein nadeel vind, is dat het best lang duurt voordat hij droog is. Je moet dus wel even oppassen met het knipperen van je ogen, want voor dat je het weet zit je ooglid onder de mascara. Gewoon even goed laten drogen dus. Ik vind het een prima waterproof mascara!

Liefs, Lotte

12 opmerkingen:

  1. Lijkt me best fijn! Alleen een minpunt dat hij langzaam droogt.. Ik gebruik zelf de Maybelline Define-a-Lash mascara, superfijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zelf ook niet echt heel erg fan van waterproofmascara's, maar ik ben nog wel opzoek naar een goede waterproof mascara, voor als het weer eens slecht weer buiten is. Ik vind deze mascara er erg prettig uitzien en hoe je er over schrijft, komt het ook als een fijne mascara over. Alleen is het echt wel een nadeel dat het zo lang duurt voordat die echt droog is..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze ziet er qua effect wel mooi uit! Handige review trouwens ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. the colossal, define a lash en volum'express turbo boost zijn ook echt fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is echt een top mascara. Ik gebruik hem al een tijdje en ik ben een grote fan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb m nooit gebruikt..
    mijn zussen zijn er wel dolgelukkig mee en hebben inmiddels ook mijn moeder overgehaald;)

    Nog even wachten op mijn studiefinanciering.. en wie weet haal ik hem dan ook;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik gebruik zelf de gele versie van deze mascara en heb hem echt al heel erg vaak opnieuw gekocht. Hij is echt heel erg fijn vind ik! Ik ben echt fan van maybelline mascara's!
    xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een vriendin van mij heeft deze mascara ook, en ik heb haar laatst op gemaakt en toen heb ik deze mascara ook gebruikt. Echt een fijne mascara :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn zus heeft deze ook ze is er ook zeer blij mee. Ik heb de gewone versie van deze mascara, ook vrij blij mee. Maar de nieuwe mascara van maybelline One By One en deze is zeer goed! Nog meer effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb deze zelf ook, ben er altijd erg tevreden over.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.