maandag 21 maart 2011

Mijn beauty blunders top 3

Beauty blunders, iedereen maakt ze wel eens. En ja, ook ik heb heel wat beauty blunders op mijn geweten. Ik heb er maar even een top drie van gemaakt, zo krijgen jullie een klein beeld van mijn blundertjes!
Ik heb voor een aantal beauty blunders gekozen die ik lang geleden maakte, maar ook voor blunders die ik pas geleden nog gemaakt heb.
Dit willen jullie vast niet missen..

De spinnenpoot mascara. Ja eerlijk waar, hier liep ik op mijn 15e/16e echt mee rond! Alle meiden waar ik mee om ging, droegen zo ongeveer zoveel mascara. Het leek wel 'hip' te zijn. Maar eigenlijk was het gewoon walgelijk. Ik droeg heel wat lagen mascara over elkaar, om zo een mooiere blik te krijgen. Haha! Ik kan er nu wel echt om lachen, het was erg leuk om dit weer eens bij mezelf te maken. Maar wat was het een ramp om het er weer af te krijgen.

Deze blunder kennen we natuurlijk allemaal. Lipstick of lipgloss op je tanden. Heb je net een mooie lipstick of gloss op je lippen aangebracht en dan opeens een dikke vlek op je tanden. Zonder dat je het weet lach je uitgebreid naar je vriendje of vriendinnen. *Schaam moment* Want dan moeten zij jou vertellen dat er 'iets' op je tanden zit.

En dan mijn laatste en meest recente blunder, te veel blush. Ik maak mij op in de vroege uurtjes en dan is het vaak nog donker. Op mijn kamer heb ik niet altijd genoeg licht en dan breng ik mijn blush wel eens te dik aan. Voor dat ik de deur uit ga, gooi ik nog even een blik in de spiegel en zie daar dan een clown. Ik moet dan als een gek mijn gezichts make-up er af halen en opnieuw aanbrengen. Ik heb het gelukkig nog niet mee gemaakt, dat ik zo de deur uit ging.

Dit waren mijn blunders en nu ben ik natuurlijk reuze benieuwd naar die van jullie! Laat het me even weten in een reactie :)

Liefs, Lotte

11 opmerkingen:

  1. Ik heb wel eens mascara opgedaan om half 6 's ochtends. Ik moest naar mijn werk en ik kwam daar aan en iedereen keek me heel raar aan. Zat mijn mascara dus met een flinke dikke streep boven mijn wenkbrauw, haha. Echt voor schut, ik werkte al een uur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha leuk artikel;D ik heb ook wel eens dat ik me foundation op ging doen, en er later achter kwam dat ik het niet overal even goed had uitgesmeerd,doordat het 's morgens nog redelijk donker was in mijn kamer;p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, ik ben nog steeds een fan van de spinnenpoot!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een streep blush komt bij mij ook wel vaak voor, haha. Ik ben ook eens vergeten een puntje groene concealer uit te blenden... not so charming!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, grappig!
    Nja, hoe meer we uitproberen hoe slimmer we worden... niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha teveel blush komt mij ook heel erg bekend voor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk artikel! Altijd fijn om te lezen zo'n beautyblunders. Het overkomt ons allemaal wel eens toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk artikel. Ik denk dat mijn haar verven in het zwart terwijl ik blond van nature ben de grootste blunder was. Klinkt niet erg, was het niet dat het verfresultaat van zwarte verf op blond gaar PAARS was!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.