maandag 28 maart 2011

Mijn boozyshop bestelling is onderweg!

Het is al weer een hele tijd geleden dat ik een bestelling plaatste bij Boozyshop. Daarom ben ik eens even goed rond gaan kijken en heb ik wat leuke producten in mijn digitale winkelmandje gelegd. Er waren een aantal producten die ik al erg lang wilde hebben, dus die heb ik sowieso besteld. Ik was erg nieuwsgierig naar de NYX soft matte lipcream, daarom bestelde ik deze natuurlijk. Ook wilde ik graag een Sleek blush proberen, ik koos voor de kleur Pomegranate. Verder bestelde ik nog twee nagellakjes van Diamonds cosmetics, ik ben echt fan van dit merk! En ik bestelde nog twee NYX ultra pearl oogschaduws.
Ik ben erg benieuwd, binnenkort zullen er reviews online komen!
Waar zijn jullie het meest benieuwd naar?

Liefs, Lotte

9 opmerkingen:

  1. Leuke bestelling heb je geplaatst! Ik ben erg benieuwd naar de nagellak :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben erg benieuwd naar de Sleek blush :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd naar de oogschaduw! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie dingen heb je besteld :D Ben vooral benieuwd naar die blush! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg leuke bestelling ik ben wel benieuwd naar de blush van sleek :D

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.