donderdag 24 maart 2011

Mijn nagellak stash, maart 2011

8 opmerkingen:

  1. jeeeeeeeeeeeeeeejtje lotte!!!

    Ik en mn zussen hebben met zn 3en maarliefst 10 lakjes :O .. waarvan de helft al opgedroogd is.. :P ..

    Je hebt wel gave kleuren dr tussen zitten zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee! Leuk filmpje!
    Ik had een vraagje, van welk merk zijn die twee lakjes onder die van elf? Want ik zag daar een hele mooie roze staan. ;)

    En nog een vraagje, wat heb je op je pink? Niet onaardig bedoeld, maar ik vroeg het me gewoon af.

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik hou van die eyeko-lakjes!
    waar koop je die, want ik heb me al gek gezocht op internet, maar verkopen ze die ook gewoon in winkels? (:

    -xxx- Jana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke stash! Ook leuk opgeborgen in al die koffertjes :D
    Ik heb dat Essence stempelsetje net ook geprobeerd, lukte voor geen meter :P hahaha. Maar denk dat het meer aan mij lag dan aan het Essence setje ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.