vrijdag 18 maart 2011

Nieuwe collectie DEPT


Woensdag avond was ik naar een modeshow bij ons in het Dorp. In deze modeshow werd de nieuwe voorjaars collectie geshowd van verschillende bekende merken. Onder deze merken viel ook het merk Dept. Dit merk is verkoopt vrouwelijke kleding met romantische, kleurrijke en lieve details. Ik heb zelf een aantal kleding stukken van Dept en hier ben ik erg tevreden over. De kleding is gemiddeld wat duurder, maar de kwaliteit is daar in tegen ook super goed. De nieuwe voorjaars collectie van Dept spreekt mij erg aan, ik heb een aantal mooie items voor jullie op een rijtje gezet.


Ik vind de nieuwe voorjaars collectie van Dept lekker fris en vrouwelijk, I love it! Er zitten leuke printjes tussen met bloemen en strikjes en ook de blazers kunnen niet ontbreken. Vrouwelijke blousejes en chino broeken zijn ook te vinden in deze nieuwe collectie. Zitten er ook wat favorieten voor jullie tussen?

Liefs, Lotte

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke collectie :D Ik vond er vrolijk van :D Ik vind het jurkje met de bloemen echt super leuk :d

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die roze/beige cardigan en dat t-shirt met die wishlist vind ik erg leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ow gaaf ja ik ben zelf ook super gek van dept kheb net een nieuwe broek gekocht van de lente/zomer collectie een hele aparte stof kwa model lijkt tie wel een beetje op de broek op de foto hij is alleen zwart :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb verschillende dingen van dit merk en vind het erg fijn. Ze zorgen ervoor dat er steeds originele details in de kleding verwerkt zitten. Of het nu de snit, knoopjes, print of afwerking is.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.