zondag 20 maart 2011

Nieuwe trends met de Stijlbijbel van ELLE

De stijlbijbel van ELLE is een lekker dik magazine, waar de laatste trends worden weergegeven. Dit is terug te vinden op het gebied van mode, maar ook voor beauty. Ik kreeg dit blad van m'n moeder en dit is echt zo'n blad waar ik lekker lang ik kan snuffelen. Ik vind het leuk om de nieuwe trends te bekijken en vooral de foto's zijn vaak prachtig.
Op beauty gebied vond ik aantal mooie foto's in de stijlbijbel, gericht op de nieuwe trends van dit voorjaar.

Een look met de Coco rouge shine lipstick van Chanel, prachtige look!

Bruine oogschaduw met een 'nat' effect, als of er een laagje vaseline over heen zit. Helemaal hot!

Kleur, kleur en kleur! In deze looks zie je dat terug komen in de ogen en in de lippen. Focus je op één deel van je gezicht. Als je je lippen een knal kleurtje geeft, hou je ogen dan rustig.

Nude is nog steeds helemaal in, lekker neutral en licht voor het voorjaar.

En dan een klassieker, rode lippen met een lichte smokey eye. Extra mooi voor een feestje of een andere bijzondere gelegenheid.

Het leukst vind ik om de looks na te maken. Ik ga dan lekker met mijn eigen producten aan de slag, om zelf een look na te maken. Ik liet me vandaag inspireren door de laatste foto. Red lips en smokey eyes. Lekker heftig!

Hebben jullie de Stijlbijbel van ELLE al in huis en wat vinden jullie van de foto's uit het blad?
Ik laat me graag inspireren door de prachtige foto's en jullie?

Liefs, Lotte

5 opmerkingen:

  1. Erg mooie looks!
    Ben ook erg benieuwd naar de trends op het gebied van mode, zou je hier ook een artikel over kunnen schrijven?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem nog niet in huis! Ik ga hem van de week wel even aanschaffen.
    Je hebt er een erg mooie look van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb em niet, maar zo te zien staan er wel erg mooie foto's in!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag 'm laatst ook al liggen, denk dat ik deze nog wel ga halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie looks staan erin , je hebt zelf ook iets moois gemaakt;D

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.