dinsdag 22 maart 2011

Outfit of the day: Spring time!


Gister is de lente officieel begonnen en wat begon die heerlijk met een zonnetje! Ik ben gek op het voorjaar en ik kan echt genieten wanneer de eerste zonnestraaltjes op mijn gezicht schijnen. Jullie hebben mijn nieuwe voorjaars jas al voorbij zien komen in een filmpje, maar vandaag laat ik hem zien in een outfit op the day.


Wanneer de zon weer begint te schijnen en het weer wat warmer wordt, heb ik gelijk zin om me daar op te kleden. Daarom heb ik mijn voorjaars jas te voorschijn gehaald en m'n all stars aan gedaan. Deze combineer ik met een jeans legging en een stoer t-shirt van Funky Fish. Ik ben helemaal klaar voor het voorjaar!


Deze zwarte, lage All stars kocht ik afgelopen winter in de Sale en nu kan ik ze lekker aan.
Hebben jullie je voorjaars kleding al uit de kast getrokken?

Liefs, Lotte

7 opmerkingen:

  1. Ik heb m'n voorjaarskleding nog niet echt aan. In ieder geval, in de winter draag ik ook gewoon shirtjes (met een longsleeve eronder ofzo). Maar heb nog wel m'n winterjas aan, want het is 's ochtends zo koud!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit! :D
    Ik heb nog niet echt mijn voorjaarskleding uit de kast gehaald. Ik ben nogal een koukleum dus eerst moet het nog even iets warmer worden haha.
    Leuk he zijn die zwarte allstars! Ik heb ze ook en ik draag ze in de lente ook erg veel!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, die jas staat je echt superleuk! :D Die All Stars eronder maken het helemaal af ;) En ik weet nog niet of ik mijn lente jasje al zal dragen, soms is het nog een beetje frisjes :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke outfit, vooral de jas is Beauty!
    Mijn voorjaars kleertjes komen langzamerhand ook tevrooschijn uit de kledingkast. Weg met dikke truien!! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.