woensdag 30 maart 2011

Wat kies jij? High heels of ballerina's

Vandaag introduceer ik een nieuw onderdeel op Madam Lotte, namelijk de "Wat kies jij?" rubriek. Hier in laat ik verschillende items voorbij komen en dan is de keuze aan jullie. Kiezen jullie voor het één of voor het ander. Ik richt me hierbij op beauty, fashion en andere leuke dingen. Vandaag is mijn vraag, wat kies jij? High heels of ballerina's. Ga je voor elegante, vrouwelijke high heels of voor comfy ballerina's.

Voor mij is deze makkelijk, ik ga voor de ballerina's. Ik kan echt niet op hakken lopen, maar dat komt ook omdat ik het niet gewend ben. Ik heb maat 35 (ja, echt waar!) en met mijn kleine stappers is het lastig om leuke pumps te vinden. Ballerina's zijn makkelijker te vinden en ze zitten ook gewoon lekkerder. Maar als ik een grotere maat had gehad en wat meer ervaring, ging ik misschien wel voor de high heels. Want als je er goed op kunt lopen, vind ik het echt gaaf! Wat vinden jullie?

Liefs, Lotte

26 opmerkingen:

  1. Ik ga voor de High Heels:D Ballerina's vind ik ook heel erg schattig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor overdag, de ballerina's, makkelijk en je kan ermee rennen indien nodig! Voor 's avonds, hakken, maar dan toch de iets bredere, stoere hak.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga voor de ballerina's want hakken maken van mij een reus en ik ben omgeven door mini's dus das niet zo handig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan niet zo goed op hakken lopen dus ik kies voor ballerina's. Maar als ik wel goed op hakken kon lopen, dan zou ik zeker kiezen voor high heels!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. High Heels ofcourse! :P Niet te hoog natuurlijk, dan kan ik er ook niet meer op lopen.
    Ik kan echt niet lopen op ballerina's, die laten bij mijn hiel/hak van mijn voet altijd los. :s

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke nieuwe rubriek! Ik ga voor ballerina's! Ik kan niet op hakken lopen helaas. Ik heb wel een paar lage hakken, maar die trek ik toch niet graag aan omdat ik 1.80 ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eigenlijk sneakers, maar ook wel ballerina's ;) platte schoenen in ieder geval! Ik draag wel eens hakken maar dan zijn ze niet zo hoog als op de voorbeeldfoto's ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kies voor pumps ook al heb ik net als jij maat 34/35;). Op internet zijn er genoeg leuke pumps voor kleine maatjes te vinden, en ik kan er ook op lopen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Anoniem, hee dat is toevallig, nog meer kleine voetjes. Ja idd op internet is wel wat te vinden, maar schoenen kopen op internet vind ik altijd wel lastig. Omdat je ze niet kan passen enzo. In Zwolle, bij Schuurman schoenen, verkopen ze ook kleine maatjes. Zo af en toe hebben ze daar ook wat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik koop nu altijd op 1 site vast mijn pumps, dus ik weet onderhand wel welke maat ik moet kopen:) In het begin is het wel lastig, maar vaak wijkt het niks af met wat je normaal koopt;)

    Schuurman ken ik wel:) In het verleden heb ik daar wel schoenen gekocht

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ga voor high heels :) Omdat dat je vrouwelijker maakt. Maar ballerina's staan weer wat liever en onschuldiger. Ligt er maar net aan hoe ik mij wil kleden die dag ^_^

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. High Heels. Altijd. Heb volgens mij 2 paar schoenen zonder hakken, de rest met.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. High heel voor mij. Ik zie er heel jong uit (ook omdat ik zo klein ben) en hoge hakken geven me toch wel een ouders uitstraling en wat meer lengte ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ga voor high heels!
    ( ook al ben ik al 1 meter 80..)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik kan op hakken lopen. maar mijn nagel van mijn grote teen heb ik weleens problemen mee als deze 'bekneld' zitten. maar dit heb ik ook bij ballerina's en ik haal mijn huid open bij het stukje waar de bovenkant van mijn schoen eindigt bij mijn hak. zo vervelend. De zomer vind ik geweldig, maar met schoenen is het verschrikkelijk helaas:(

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ballerina's ook al krijg ik pijn in mijn hielen na een tijdje maar hakken zijn nog meer oncomfortabel na een lange tijd, haha dus ja ballerina's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. @Ellen, hmm dat is vervelend, moet je toch maar voor de slippers gaan ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ga voor de high heels: ik heb veel meer problemen met het inlopen van ballerina's dan van hoge hakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Doordeweeks ballerina's, in het weekend high heels :D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hakken! met 11 cm :-)

    ballerina's vind ik niet vrouwelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oei lastig. Ik vind ballerina's superleuk en ze zitten lekker, maar ik ben niet zo groot, dus hakken zijn beter. Ja, doe dan maar hakken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. nog iemand met kleinevoeten ik heb 35/36 pumps is zo lastig met 36 heb ik er zooltjes in en antislip hak? heb jij nog tips waar je pumps kan kopen in 35? (miss ook winkels kom bij jou uit de buurt namelijk ;) ) dankje x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een handige site voor kleine schoenmaten (heb ik zelf overigens heeele stoere pumps vandaan gehaald alleen ik heb zelf een maat kleiner besteld en die zijn nog een klein beetje te los, maar dat boeit mij niet. xD);

    vivi-clothes. gewoon online! :) heelmaal vanuit china, en is veilig, ze hebben een keurmerk en heb zelf dus ook wat besteld en het is er sinds vndaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zeker weten high heels!
    Ik vind ballerina's niet leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.