vrijdag 1 april 2011

The battle is on!

Serena van Beautylab organiseert de Battle of the beauty bloggers. In deze battle is het de bedoeling dat twee beauty bloggers met elkaar gaan strijden, om een zo mooi mogelijke look te maken bij het gekozen thema. Een tijdje geleden gaf ik mij op en vandaag zag ik dat ik aan de beurt ben. Het leuke aan de battle is, dat je je lekker kan uitleven met make-up! Al mijn creativiteit kan ik er nu eens lekker uit gooien. Serena, ik ga het je niet makkelijk maken! ;)

Nu willen jullie natuurlijk weten wat het thema is..


Waaah, super vet! Met dit thema kan ik mij lekker uitleven, ik heb al leuke ideetjes.
Volgende week woensdag middag, komen onze looks online. Dus hou onze site's goed in de gaten.


The battle is on!

Liefs, Lotte

9 opmerkingen:

  1. Ik had het al gelezen op BeautyLab, echt supertof, ben heel erg benieuwd wat je ervan gaat maken! Succes! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat je het me niet makkelijk gaat maken, HOOPTE ik al op, en gezien je mooie outfit op mijn halloween feestje ga ik ook extra mijn best doen ;-)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben echt super nieuwsgierig :) Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, wat een leuk thema! Uitleven moet zeker kunnen met Kesha. Ik ben erg benieuwd naar jullie looks.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nieuwsgierig :D veel succes beiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel succes en ik ben benieuwd naar je creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat super leuk! :D Ik ben erg nieuwsgierig naar de resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.