donderdag 7 april 2011

Bestelling van E.L.F binnen


Een paar dagen geleden deed ik een bestelling bij E.L.F, Eyes Lips Face.
In deze webshop verkopen ze heel veel producten voor maar 1 euro, je hebt ook de studio lijn deze producten zijn een paar euro duurder. Maar nog steeds budgetproof. Ik deed een bestelling en deze wil ik graag aan jullie laten zien.



De nagellakjes van E.L.F kosten ook maar 1 euro, ik heb er al vier, maar sinds vandaag heb ik er weer twee bij. Ik koos voor twee kleurtjes, waar ik nog geen lakje van heb. Ik koos voor de kleur: Innocent (nude kleurtje) en de kleur: Punk Purple (paars/roze kleurtje). Beide kleuren vind ik erg mooi!


Ik was ook benieuwd naar de kwasten van E.L.F, daarom bestelde ik er drie. Ik koos voor een platte oogschaduw kwast, een schuin kwastje en een kabuki kwast. De oogschaduw kwastjes waren allebei 1 euro en de Kabuki kwast komt uit de Studio lijn, deze kost 5 euro. Hier kunnen jullie binnenkort meer over lezen.


Ik hoor niet vaak goede dingen over de oogschaduws van E.L.F, dit wilde ik natuurlijk eerst zelf even testen. Ik koos daarom voor een Eye shadow cream duo en een duo oogschaduw. Ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit, een review volgt hier zeker nog over. Beide producten kosten 1 euro.


En dan de laatste twee producten, een vloeibare highlighter en een blush. Beide producten kosten 1 euro. Een vloeibare highlighter lijkt me erg fijn werken, een geschikt product voor de zomer. Ik ben erg benieuwd!

Laat me even weten waar jullie graag een review over willen lezen en wat jullie van budget merk E.L.F vinden.

Liefs, Lotte

24 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd hoe jij de producten vindt, want ik lees er niet veel goeds over :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou graag een revieu w van de kwasten en de vloeibare highlighter zien!! :D Super leuke aankoopjes trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben heel benieuwd wat je van de producten vind, ik wou ook gaan bestellen maar toen ik de verzend kosten zag schrok ik toch een beetje voor maar 4 producten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ben vooral benieuwd naar de kwasten en nagellak!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke producten. Maar waar heb je dit besteld? xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk pakketje! Ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit van de kwasten, oogschaduw & nagellak :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk, ik heb zelf ook deze highligther maar deze is bij mij heel waterig. Ben eigenlijk wel benieuwd naar alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Inez, boven in mijn artikel heb ik een link geplaatst, je komt er op als je op E.L.F klikt.
    www.eyeslipsface.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er heel leuk uit! Waarmee kan je allemaal betalen bij ELF? zeker niet met iDeal?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk! ben heel erg benieuwd naar je reviews:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zat laatst ook op de site te kijken maar kon niet vinden wat de verzendkosten zijn van e.l.f., weet jij die toevallig?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wil een review van alles! :) Haha serieus, ben erg benieuwd, vooral naar de highlighter, de blush en de nagellakjes. Echt een pluspunt dat het zo goedkoop is allemaal!
    Ik heb al wel vaker getwijfeld om een bestelling te plaatsen, maar ik vond de verzendkosten zo hoog.. 7,95 toch? Ook al haal je dat er wel uit met de lage prijzen van de producten, maar toch mogen ze dat wel verlagen van mij naar 4,95 ofzo, haha ;)

    Even off-topic: Hoe zijn je tentamens gegaan? Heb je al cijfers binnen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou wel zo'n product van ELF willen uitproberen! Ik ben benieuwd!
    Zijn ze ook in de winkels te koop?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke spulletjes! Ben benieuwd naar de reviews :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die oogschaduw heb ik ook. Je krijgt het mooiste effect door de crème versie als basis te gebruiken, dan komt de kleur mooier uit:)
    Ik ben vooral benieuwd naar de nagellakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben wel benieuwd naar de kwasten en de nagellak! De lakjes lijken me erg mooi! En voor die prijs ben ik wel benieuwd wat de kwaliteit is.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. filmpje op youtube hiervan????

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat Toevallig dat jij ook pas bestelling had gedaan bij E.L.F!
    Mijn zus en ik hebben ook aantal dingen besteld!
    komt ook nog op onze blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke bestelling! Ik heb geen ervaring ermee maar hoor altijd goede verhalen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. leuk! ik wil heel graag iets bij elf gaan bestellen maar de verzendkosten houden me een beetje tegen! en dat ik niet echt iets nodig heb.
    ik zou graag over de high lighter en de oogschaduws meer willen lezen! en of de nagellak goed dekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke spulletjes!<3
    Een tijdje geleden wilde ik daar ook bestellen, maar net als andere mensen vind ik de verzendkosten ook een beetje duur.
    Misschien dat ik het een keertje ga bestellen met een vriendin, dat we de verzendkosten delen;-)

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hee,

    Ik heb zelf ook een highlighter van E.L.F. maar ik weet nooit zo goed hoe ik hem moet gebruiken, dus als je tips hebt, graag! :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.