vrijdag 15 april 2011

Mijn dagelijkse make-up mandje

Ik bewaar mijn beauty producten in verschillende mandjes, in lades, van een Ikea kastje. Hier in heb ik mijn producten gesorteerd op gezichtsproducten, lipproducten en oogproducten. Maar ik heb ook een mandje op mijn beauty kast staan, waar in producten zitten die ik elke dag gebruik. Ik vind het makkelijk om dit allemaal in één mandje te bewaren, zodat ik de producten snel kan pakken als ik haast heb.

Dit zijn dan ook de producten die ik het meest gebruik, bijna dagelijks!
Ik zal jullie laten zien wat er in mijn dagelijkse make-up mandje zit.


Deze lipproducten bewaar ik in het mandje. Je ziet twee lipsticks van MAC, namelijk Angel en de Viva glam Gaga 2. Verder zie je een hele fijne lipgloss van Catrice, namelijk first kiss. Ik grijp het meest naar deze lipproducten! Als ik voor lieve roze lippen ga, dan kies ik Angel en/of First kiss. Als ik zin in nude lippen heb, pak ik de Viva glam Gaga 2.


Als mascara gebruik ik vaak de Volume million lashes van L´Oréal. Hele fijne mascara is dit, heb hem nu voor de tweede keer gekocht en dat zegt heel wat!
De NYX jumbo eyepencil in Milk is een fijne oogschaduw basis en highlighter, ik gebruik hem erg vaak. Tot slot zie je een eyeliner van de Body shop.


Als foundation gebruik ik de Boujois Healthy mix serum, echt een super fijne foundation. Daarbij gebruik ik de NYX concealer.
Wanneer ik mijn ogen ook op maak, dan pak ik bijna altijd mijn MAC oogschaduw in Twinks. Deze kleur kun je heel mooi opbouwen, zodat je er een hele neutrale look mee kan maken, maak ook lekker smokey.


Hier zie je nog een aantal producten bij elkaar. Ik gebruik een matte pressed powder van Rimmel. Mijn lievelings blush is de blush van MAC, uit de wonder woman collectie. Ik vind hem zo mooi! Ik gebruik de laatste tijd weer vaker oogpotlood, die is er eentje van miss sporty. En tot slot mijn Beauty blender, deze gebruik ik elke dag voor het aanbrengen van foundation en soms voor poeder.


Een pallet die ik vaak gebruik is het 28 Neutral pallet, deze ligt ook boven op mijn kast. Ik gebruik hem bijna elke dag, super fijn en neutraal palletje!

Zo ziet mijn dagelijkse make-up mandje er dus uit! Ik ben benieuwd hoe jullie dagelijkse make-up er uit ziet, hebben jullie ook een apart mandje waar je je dagelijkse producten in bewaard?

Liefs, Lotte

20 opmerkingen:

  1. Lol, volgens mij moet ik nog eventjes wachten :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha oeps er ging eventjes iets mis! Hier is het volledige artikel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, nu staat de tekst erbij! :D
    Leuk artikel!
    Ik heb het neutral palette ook besteld en volgens mij ga ik daar heel gelukkig van worden! :p Welke kleur heb je van de NYX concealer? Die lijkt me namelijk heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te zien ^^ Mooie producten heb je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja ik heb ook meerdere plekken waar ik mijn makeup bewaar, ik heb bovenop mn toiletkastje weer 2 toilettasjes staan, een grotere met meer producten die ik ietsje minder gebruik en een kleinere (hello kitty) toilettas, met de spullen die ik dagelijks gebruik!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk artikeltje, ik heb ook zo'n mandje en dat kost me 's morgens een hoop minder tijd, moet ik niet altijd rommelen tussen de rest. Al moet ik soms mijn mandje weer leeghalen dat ik er teveel in stop :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk artikel! Erg handig dat je dagelijks mandje hebt waar je al je dagelijks gebruikte producten in heb. Ik moet altijd eerst graaien wil ik iets kunnen vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk artikel, een beautyblender lijkt mij ook erg handig:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk artikel :) ik heb mijn kwasten in een Amsterdam blond pot en al mijn make-up in mijn kastje onder de wasbak in de douche ik wil ook nog mandjes kopen toch wel handig haha mijnn dagelijkse make-up zit in mijn toilet tas :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb mijn dagelijkse dingen bij elkaar in een toilettas en de rest zit in een ikea kastje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk artikel! Dat palette zou ik ook vaak gebruiken als ik het zou hebben.. is echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk artikel! Ik heb het palette sinds kort ook en ik ben er zó blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk om te zien wat je veel gebruikt! Mijn dagelijkse dingetjes staan in een vaasje (potloden, kwastjes, allround concealer palette), en nog wat kleine paletjes / poeder ernaast. Niet zo heel spannend dus ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk artikel! Altijd leuk om te lezen. Ik heb de beautyblender besteld dus ik ben benieuwd of ik hem ook zo goed vind. Ik bewaar ook alles in een handig bakje. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuk! (:
    Hoe duur kost dat 28 Neutral Pallet?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tof artikel! Is de healthy mix foundation geschikt voor een glimmende huid? Het 28 neutral palette lijkt me ook handig, ik heb het 88 warm palette, lekker veel kleurtjes maar soms té veel keuze :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er allemaal goed uit! Ik heb mijn dagelijkse dosis in een make-up tasje, die over mee naar toe gaat!

    Even een vraagje over die foundation: is 'ie dik? Ik ben al een tijd opzoek naar een goede foundation, heb een gevoelige huid, dus kan geen plamuur aan zeg maar! Issie een beetje licht?

    Liefs Lian

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.