donderdag 28 april 2011

Blushes van Catrice


De nieuwe collectie van Catrice ligt ondertussen al een tijdje in de winkel, maar toch wil ik jullie deze review over de blushes niet onthouden. Ik ben namelijk gek op de nieuwe blushes van Catrice! Zelf heb ik de blush in twee kleuren, Pink grapefruit shake en Raspberry ice cream. De blushes kosten 3,99, maar op dit moment loopt er een leuke kortingsactie bij de Kruidvat! Op alle make-up krijg je 50% korting, deze korting geld van af vandaag t/m zondag 1 mei.


De verpakking van de nieuwe blushes ziet er erg mooi uit. De blush zit in een doorzichtig, plastic doosje. Het ziet er strak en verzorgd uit, fijn dat je de kleur door de verpakking kunt zien.


Zoals ik al zei heb ik twee blushes, Raspberry ice cream en Pink grapefruit shake. Op de foto's zie je boven Raspberry ice cream en onder Pink grapefruit shake. Beide blushes bestaan uit twee verschillende kleuren, die apart van elkaar gebruikt kunnen worden, maar ook samen. Links zie je een vrij matte kleur en rechts een kleur met shimmer.

Op de swatches zie je links de blush in één veeg, in het midden de linker kant van de blush en rechts de rechter kant van de blush. De blushes zijn goed gepigmenteerd en geven een mooi effect aan mijn wangen.
Raspberry ice cream bestaat uit twee zacht roze kleurtjes, erg mooi voor een zacht roze blosje. Pink grapefruit shake bestaat uit wat donkere roze tinten. Dit is een blush met koele tinten, erg mooi voor iets opvallender roze wangen. Beide blushes zijn het mooist wanneer je ze subtiel aanbrengt.


Bij deze look draag ik Pink grapefruit shake op mijn wangen. Ik vind deze blush echt geweldig! Beide blushes draag ik geregeld en ik vind ze erg mooi. Ze zijn mooi neutraal en passen bij verschillende looks. De blushes voelen erg zacht aan, hierdoor kun je ze ook goed blenden.

Hebben jullie ook al een blush van Catrice en wat is jullie ervaring?

Liefs, Lotte

10 opmerkingen:

  1. Ik heb die ene blush met die lange vakjes, 4 kleurtjes als ik me niet vergis.

    Ben echt positief verrast door de kwaliteit van de gezichtsproducten van Catrice!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb Pink Grapefruit in mijn stash en ik gebruik deze ook heel vaak. Ik vind het een prachtige blush, die je goed kan opbouwen. Ik vind het zelf namelijk niet mooi, als de blush te opvallend aanwezig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie blush! ik heb er nog geen van catrice.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie blushes. Ze waren helaas uitverkocht bij het kruidvat vandaag. Morgen weer proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de blushes erg mooi van Catrice;D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Me wantsss! De verpakking en kleur vind ik zo cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb er gister 2 gekocht!
    Raspberry Ice Cream en Peach Sorbet.
    Allebei heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De blushes van catrice zijn echt fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een pigment! Deze moet ik hebben <3 x

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.