vrijdag 8 april 2011

The body shop Earth lovers: Apricot & Basil


Een paar weken geleden kwam The body shop met een nieuwe douchegel lijn, genaamd Eart lovers. Deze producten bestaan uit verschillende douchegels in verschillende geuren. Des tijds had TBS een actie, waarbij je een gratis douchegel kon ophalen. Als een echte Hollander heb ik hier natuurlijk gebruik van gemaakt, ik koos voor de geur Apricot & basil.


De douchegels zijn allemaal 100% afbreekbaar, de verpakking is gemaakt van recycled plastic. Daarnaast zitten er in de douchegel geen parabenen, kleurstoffen, zeep en sulfaten. Dat klinkt erg goed! Het is duidelijk dat er bij dit product gedacht is aan het milieu, het heeft ook het eco-conscious label gekregen.

Daar naast is de douchegel geschikt voor de gevoelige huid, het product is zeeploos en erg mild.



De verpakking vind ik er leuk uit zien, lekker fris! Het geeft mij ook een fijn idee, dat er bij dit product is gedacht aan het milieu. Met mijn gevoelige huidje is deze douchegel zeer geschikt.


De douchegel zelf is erg vloeibaar en makkelijk in gebruik.
De geur van de douchegel is lekker fris en een klein beetje zoet, ik ruik inderdaad de abrikoos. Heerlijk!

The body shop Eart lovers douchegels kosten 6 euro per stuk. Hier voor krijg je een fles douchegel van 250 ml. Ik ben zelf erg tevreden!

Liefs, Lotte

12 opmerkingen:

  1. De verpakking ziet er echt leuk uit. en klinkt echt heerlijk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit!

    Toen ik er 1 op wou halen waren ze al op.. Jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb dezelfde! Hij ruikt echt heerlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klink echt fijn.En de verpakking ziet er ook mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, die lijkt me wel echt lekker ruiken! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmm, klinkt echt heerlijk zo'n abrikoos geurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt heerlijk! Binnenkort maar eens langs TBS :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het klinkt echt als een heerlijk product!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mmm klinkt fijn, de geur lijkt me ook echt lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb de watermeloen! Echt super leuk vond ik het, dat je in de winkel uitgebreid kon ruiken en je handen kon wassen daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Douchegels is zonder apostrof ;)

    Goed artikel, ik heb zelf een andere geur, weet zo even niet meer welke, vind het een heerlijke lijn! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Klinkt goed!
    Ik wilde zelf ook eentje halen, maar ik was niet in de buurt ):

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.