zaterdag 9 april 2011

Catrice Ultimate colour lipsticks


Zoals jullie al weten, heb ik al aardig wat nieuwe producten van de nieuwe Catrice collectie. Daarom zullen er regelmatig reviews komen, over de nieuwe producten. Vandaag zijn de Ultimate colour lipsticks aan de beurt. Deze lipsticks zijn er in vele kleuren en bevatten veel pigment. Zelf heb ik vier kleuren, namelijk: Frozen rose (licht roze), Pink me up (donker roze), Lovely lilac (paars) en My red card (rood).


De verpakking van de lipsticks ziet er prima uit, ik vind ze er zelfs een beetje luxe uit zien.


En dan deze prachtige foto's, heerlijk om te zien toch? Ik vind de kleuren van de lipsticks erg mooi. In dit lipsticks zelf staat Catrice, dit vind ik zelf heel leuk! De lipsticks hebben een vrij diepe, ronde vorm, waardoor je de lipstick heel makkelijk aan kunt brengen.


Ik begin met de kleur Lovely Lilac. Dit is een prachtige, paarse kleur. Normaal houd ik zelf niet zo van paarse kleuren. Maar deze lipstick vind ik toch wel erg mooi! Hij is niet extreem paars, maar neigt ook wat naar roze.


Deze donker roze kleur, is de kleur: Pink me up. Deze kleur vind ik echt super mooi, zeker één van m'n favorieten. Hij is zeker aanwezig, maar is niet te knal. I love it!


Red lips are hot! Zeker met deze lipstick, in de kleur: My red card. Stiekem is dit mijn aller eerste rode lipstick. En ik snap niet waarom ik niet eerder een rode lipstick heb gekocht, want ik vind hem te gek! De kleur is echt lekker knal rood.

En dan al laatste mijn favoriet, Frozen roze. Dit is een zacht, lief, roze kleurtje. Dit is een lipstick die erg goed bij mij past, ik zal hem zeker vaak gaan pakken. Hij past bij veel verschillende looks!

De Ultimate colour lipsticks zijn heerlijk romig, zeer goed gepigmenteerd en blijven goed zitten. Ik ben fan! De lipsticks kosten 3,99 en er zijn veel verschillende kleuren verkrijgbaar. Zo is er ook een prachtige nude kleur.

Liefs, Lotte

17 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren! Ik heb zelf ook voor het eerst een rode lipstick gekocht van deze lijn: Light The Fire! Ben tot nu toe ook erg tevreden ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De bovenste twee kleuren zijn mijn favoriet en wat maak je altijd mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De paarse en lichtroze vind ik echt super! Misschien ga ik dan toch nog eens aan de lipstick, heb er nu eigenlijk nog geen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind Frozen Rose ook erg mooi! En rood staat je echt super goed :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleurtjes! Vooral de laatste.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pink Me Up is echt prachtig!!! Die moet ik ook hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleuren! Ik heb er laatst ook één aangeschaft :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. PRachtige kleuren zitten er tussen! Ik heb ook al 2 kleurtjes uit de collectie weten aan te schaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. echt mooie kleuren:D ziet er echt goed uit, helaas heb ik nog niets van de nieuwe collectie heb ze nog nergens gezien..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die onderste vind ik zelf het mooist, ik hou van roze lipsticks. Al kun je die rode ook goed hebben vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. vind de laatste twee ook het mooiste!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk, ik vind de lichroze erg mooi, maar de echt rode ook, je kunt het hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Frozen rose ziet er echt heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kleuren, vooral die Frozen Roze :D

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.