zaterdag 23 april 2011

Claire's nagellak in 732


Al eerder schreef ik een review over de Crack nagellak van Claire's, vandaag heb ik een review van een prachtig glitter lakje. Dit is de kleur 732, een roze glitter nagellak. Ik ben dol op roze en op glitters, met dit lakje zit ik dus helemaal goed. Het lakje kost 2,95


Het flesje van de nagellak ziet er prima uit, niet heel bijzonder. Er zit 9 ml nagellak in. Je kunt de nagellak als glitter topcoat gebruiken, maar ook als nagellak zelf. Hier heb je wel meerdere laagjes voor nodig.


Check al die glitters! Het kwastje is redelijk breed en dit vind ik erg fijn werken, je hoeft dan maar twee keer over je nagels heen.


Dit glitter lakje dekt het mooiste in drie laagjes, maar in twee laagjes kun je hem ook prima aanbrengen. Ik heb hem zelf in drie laagjes aangebracht. Hij geeft echt een prachtig effect met al die glitters, super mooi!
Wat ik wel altijd een nadeel vind aan glitter lakjes, is het verwijderen van de nagellak. Dit gaat bij glitter lakjes net wat lastiger.
Ik ben tevreden met dit lakje, het is een mooie glitter nagellak!

Liefs, Lotte

11 opmerkingen:

  1. Erg mooi lakje , klinkt ook erg goed:D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er goed uit inderdaad!
    alleen het nadeel vind ik altijd wat minder..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en budget glitterlak! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt mijn aller aller aller meest favoriete lievelings-lakje :p Heb er dan ook al twee NOTD's over gemaakt :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben echt dol op roze en glitters en de claire's

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie nagellak! Deze moet ik echt hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.