dinsdag 19 april 2011

Complete look 19 april


Het is vandaag heerlijk weer en ik wil jullie vandaag mijn complete look laten zien, zowel kleding als make-up. Zoals jullie hierboven al een beetje kunnen zien, geniet ik vol op van dit zonnige weer. Een zonnebril en een zomerse outfit kan hierbij niet ontbreken. Lees snel verder om te zien hoe mijn look van vandaag er uit ziet.

Ik draag vandaag een hele simpele outfit. Ik draag een grijze broek met daarop een licht shirtje. Dit shirtje heeft hele leuke, aparte mouwtjes. Het lijken op pof mouwtjes, maar er zit een soort van knoop in, erg leuk! Het shirtje komt trouwens van de H&M.


Bij deze simpele, lente outfit draag ik dit leuke armbandje van de Pieces. het is een gevlochten armbandje met verschillende bedeltjes, ik vind hem zelf erg leuk!


En tot slot de make-up die ik draag vandaag. Wanneer het wat warmer wordt, wil ik niet al te veel make-up dragen. Daarom koos ik vandaag voor een nude look. Mooie bruin tinten bij mijn ogen, een eyeliner lijntje en een beetje mascara. Op mijn lippen draag ik een nude lipstick. Verder draag ik een blush van MNY. Op de rechter foto zien jullie trouwens ook het bloemetje dat ik in mijn haar droeg, deze komt ook van de H&M.

Wat vinden jullie van mijn look van vandaag? En wat dragen jullie het liefst met dit lekkere weer?

Liefs, Lotte

12 opmerkingen:

  1. Je ziet er echt fantastisch uit en je haar zit super mooi!.

    Ik draag het liefst zo'n leuke comfy jeansbroek met een heerlijk lange top en mijn zonnebril!! Dan kan mijn dag helemaal niet meer stuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie look, je zonnebril is ook mooi;D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je armbandje echt zo leuk! Mooie look trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie look, helemaal mijn stijl!! Je haar zit echt heel erg leuk op de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Simpele, leuke look! zou je misschien een keer een filmpje willen maken over een make up look met budget producten?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk ! Dat armbandje how cute :) Ik draag het liefst een jurkje of een weide broek met een hempie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke zomerse outfit :D Die zonnebril staat je erg leuk en dat armbandje is mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die bovenste foto is echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je look erg mooi, je haren zien er top uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waar is je nude liptstick van? Mooie look!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat armbandje super cute

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.