dinsdag 5 april 2011

Crackle polish van Claire's


Al een hele tijd was ik opzoek naar een crackle polish van goede kwaliteit en voor een fijn prijsje. Toen ik laatste bij de Claire's naar binnen liep, zag ik deze zwarte crackle polish. Hij kost 4,50 en ik heb hem voor jullie uitgetest.
Crackle nagellak is al een tijdje een ware trend, veel nagellak liefhebbers zijn groot fan van deze nagellak. Ze geven een stoer effect aan je nagels!


Dit is het resultaat dat de crackle nagellak geeft. En ik ben echt onder de indruk! Hij droogt heel snel op en vervormt heel snel in dit 'model'. Vond het vooral heel grappig om te zien. De nagellak droogt dus erg snel en vervormt in een leuk model. De kwaliteit van de nagellak is goed en hij blijft zeker een paar dagen op zijn plek. Hij geeft een goed crackle effect!


Ik denk dat je het mooiste effect krijgt, wanneer je een dun laagje aanbrengt.  Ik bracht de nagellak op mijn ringvinger wat dikker aan en het verschil is duidelijk te zien. Ik vind de andere vingers er zelf mooier uit zien. Ik ben erg tevreden over deze crackle nagellak en hij is lekker budget proof, zeker gezien de kwaliteit van de nagellak!

Liefs, Lotte


14 opmerkingen:

  1. Ik vind crackle persoonlijk helemaal niets, ik hou er gewoon niet van haha. Op jouw nagels vind ik het wel erg leuk staan. Ik vind het ook mooier als het een dun laagje is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is toch iets anders dan crackles die ik heb... iets meer met dunne streepjes. maar ik ben toch niet zo'n fan van zwarte crackle, helaas :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb zelf de crackle van Barry M, en die is matte. Is deze ook een matte en heb je er topcoat over? Of is deze wel glimmend? Ik wil namelijk een glimmende, voor over matte nagellak :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me een goede crackle topcoat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Maaike, deze crackle nagellak is wel glimmend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die is mooi!
    Helaas heb ik geen Claire's in de buurt..

    Lotte, wat vind jij van de Essence crack polish? Aanrader?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Mirjam, ik heb de witte crack polish van Essence en ik vind hem zelf niet zo mooi. Hij valt me echt een beetje tegen. Hij geeft een paar hele dunne streepjes, maar naar mijn idee niet echt een 'crack' effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oeeh, nog niet gezien, maar als ik hem tegenkom wil ik hem proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat ik eindelijk een review heb gevonden van deze nagellak! Ik zag hem laatst maar durfde hem niet mee te nemen. Een erg fijne review! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, die heeft echt een mooi effect!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.