maandag 11 april 2011

De nieuwe Catrice nagellakjes!


Al eerder liet ik jullie mijn nieuwe Catrice nagellakjes zien en vandaag is het tijd voor de swatches. Ik kocht vier nieuwe kleuren, uit de nieuwe collectie van Catrice. Ik koos voor de kleuren; Sir! yes, sir!, Sand Francisco, Pool party at night en Am I blue or green?

De kwaliteit van de nagellakjes is, zoals we dat gewend zijn van Catrice, prima. De brede kwastjes werken fijn en in twee laagjes krijg je elke nagellak dekkend. Binnen een paar minuutjes zijn je nagels alweer droog en de kleuren zijn super mooi.


Dit is de kleur Sand Francisco. Dit is een zand kleurtje met een gouden gloed. Er zit een hele mooie shimmer in en de gouden gloed geeft een mooi effect. Een erg geschikt lakje voor de zomer.


Sir! yes, Sir! is een legergroene nagellak. Ik had nog helemaal niet zo'n kleur in mijn stash, dus dat komt goed uit. De kleur is legergroen en hij is helemaal creamy. Het lijkt als of de lak er op mijn duim niet goed op zit, maar dit komt door het licht.


Dit is mijn favoriet, Pool party at night. Een hele heldere kleur blauw, prachtig. De kleur neigt een beetje naar het lavendel blauw. De kleur is lekker knal en erg aanwezig. Ik vind hem zelf erg mooi. Ook dit lakje is helemaal creamy.


En dan als laatste de kleur Am I blue or green? Dit is een kleurtje waarvan ik inderdaad niet kan zeggen welke kleur het is. Het is een mint kleurtje dat naar het licht blauw neigt. Ik vind het een heel fris en vrolijk kleurtje
Dit lakje bevat een beetje shimmer, maar is bijna niet te zien.

Ik ben weer heel tevreden over de lakejes van Catrice, ik ben erg benieuwd welke lakjes jullie al hebben kunnen bemachtigen?
De lakjes van Catrice kosten 2,49.

Liefs, Lotte

16 opmerkingen:

  1. Sir yes Sir! en Am I blue or green heb ik ook, erg mooie kleurtjes zijn het! Vind alle nieuwe kleurtjes van Catrice erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pool party at night is ook mijn persoonlijke favoriet van deze lakjes (A)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind die laatste toch het mooiste denk ik :D Maar die andere Pool Party is ook wel mooi ja :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allemaal leuk! Ik vind Pool Party At Night ook het leukst! Ik heb alleen nog maar Iron Mermaiden, ook supermooi. Ik ga er nog een paar halen en dan ga ik ze ook reviewen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie kleuren, mijn voorkeur gaat uit naar Sir! Yes Sir!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt mooie kleurtjes, voor al : I'm blue or green? die is koel!
    xoxo thanks voor je review

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind ze allemaal erg mooi.
    ik heb thuis de kleurtjes:
    160 Sweets For My Sweets
    250 I Sea You!
    240 Sold Out For Ever
    200 From Dusk To Dawn

    mijn favoriet van die 4 is zeker Sold Out Forever. Een heel mooi kleurtje.
    Mijn favoriet van jouw 4 nagelakjes is Sand Francisco.
    Ik ben erg enthousiast over de nagellakjes van Catrice.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk! vooral die lichtblauwe vind ik echt heel erg schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind Sand Francisco wel erg tof! Ik wil graag de prismatic topcoat, en qua kleurtjes ben ik er nog niet helemaal uit. Het liefst allemaal, maar ik denk dat ik toch zal moeten gaan kiezen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb er nog geeneen, ze liggen er bij ons niet :S Ik denk wel, dat ze straks, netzoals de 'oude' collectie, allemaal bij me in de kast staan :$

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.