vrijdag 1 april 2011

Favoriete aankoopjes van Maart

11 opmerkingen:

  1. Ik wil ook erg graag die lipsticks van Catrice hebben! Helaas verkopen ze de nieuwe producten nog niet bij ons :(

    Mijn favoriete producten van deze maand zijn wat lakjes van OPI en China Glaze die ik besteld had.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die sandaaltjes zijn vet, ik heb ook maat 35 (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk filmpje en leuke producten ook. Ik heb de afgelopen maand erg veel gekocht en echte favorieten daarvan heb ik nog niet. Al vind ik de nieuwe foundation van Catrice (iets met mat haha) wel erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De nieuwe producten heb ik nog niet in een filiaal gezien wat bij mij in de buurt is.

    Ahh succes met je tentamens ik heb er al 3 opzitten..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke favorieten heb je! Mijn favoriet van deze maand is denk ik de GOSH holographic die ik vorig weekend gekocht heb. Supermooi vind ik hem :D

    Veel succes met je tentamens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk filmpje ;D Mij lijkt de ilove collectie van de douglas ook erg fijn, ik ga er ook maar een keer naar kijken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk filmpje Lotte,ik vind die sandalen super,die zal ik je vast nog wel zien dragen en die rok is natuurlijk super voor de bruiloft,ik wens je heel veel sterkte voor volgende week! Liefs Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aaah, zo'n leuk rokje! Waar heb je die gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Hoe heet die lipstick die je hier op hebt?!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.