dinsdag 12 april 2011

Ik ben finalist beautyblogger op Girlscene!


Ja, jullie zien het goed. Ik ben één van de vijf finalisten, die nog kans maken om beautyblogger op Girlscene.nl te worden. Blij verrast was ik en na twee dagen ontving ik al een leuk pakketje met beautyproducten. Aan mij de taak om hier een review filmpje van te maken. Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden en gaan jullie allemaal even voor me duimen? Over een tijdje kiest Girlscene de drie laatste finalisten en dan is het tijd om te stemmen.

Ik kreeg op youtube wat reacties dat ze het fimpje minder spontaan vonden, misschien komt dit omdat dit echt een review filmpje is, waarbij ik veel informatie geef. Normaal gesproken neem ik niet zulke filmpjes op. Ik hoop niet dat jullie hierdoor het filmpje minder leuk vinden ;).

18 opmerkingen:

  1. Superleuk voor je Lotte, ik hoop dat je wint!=)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Ik ga voor je duimen! Ik vind je filmpje namelijk echt super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik vind je filmpje helemaal niet minder spontaan, je komt nog steeds erg gezellig over. Het is inderdaad wat informatiever dan normaal maar dat hoort natuurlijk ook bij een review!

    Veel succes en als je bij de laatste 3 komt zal ik zeker op je stemmen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk filmpje ik vind je heel spontaan! Je hoeft toch ook niet overdreven te doen haha 24 j haha tis voorbestemd over een paar weken dan haha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk filmpje!
    Je gaat de winnares worden Lotte! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk nieuws! Veel succes, ik hoop dat je wint. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor jullie lieve reacties! Doet me echt goed :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. superleuk! ik gun het je echt, zodra ik kan stemmen, stem ik op jou :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. aaah leuk, ik volg je al een tijdje, dus zal wel leuk zijn als je nu wint!
    Alleen vind ik dat je alles wel een beetje vaak herhaalt enzo haha. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je kans maakt om te winnen :)! Ik vind het filmpje wel erg ingestudeerd en herhaalt soms iets te veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @Leonie: "Ik kreeg op youtube wat reacties dat ze het fimpje minder spontaan vonden, misschien komt dit omdat dit echt een review filmpje is, waarbij ik veel informatie geef. Normaal gesproken neem ik niet zulke filmpjes op. Ik hoop niet dat jullie hierdoor het filmpje minder leuk vinden ;)." Dit bedoelde ik hier dus mee. Maar ik snap wat je bedoelt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk filmpje Lotte! Ik vind hem wel spontaan hoor! En fijn dat je ook gewoon goed uitlegt en informatie geeft :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super lotte!
    Ik weet zeker dat je wint.
    Ik hoop het tenminste!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat superleuk voor je dat je bij de finalistes zit! Wens je heel veel succes toe en hopelijk zullen ze jou uitkiezen! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Aah helemaal super! Hoop echt dat je de beautyblogger van Girlscene wordt :D Zou je artikelen daar met veel plezier lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk filmpje, je gaat het vast worden! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik denk eigenlijk dat je veel kans maakt, omdat je van elke video (en ook van elk artikel) iets gezelligs maakt en echt jezelf bent (denk ik hihi)
    Echt heel leuk meid, hoop dat jij de blogster wordt!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. nog veel succes!
    je bent heel erg soepel! je mag best wat kritischer zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.