woensdag 13 april 2011

L'Oréal perfect clean scrub


L'Oréal is  met een nieuwe reinigings lijn gekomen, namelijk de perfect clean. Hier in zitten verschillende reinigings producten voor je gezicht. Vandaag review ik voor jullie de milde scrub, die geschikt is voor alle huidtypen. Het leuke aan dit product is, dat je scrub aan brengt met de bijgeleverde CleanPod. Lees snel verder voor meer informatie.

Onder deze sticker zit de CleanPod in de verpakking van de scrub verwerkt. Wanneer je de sticker er af haalt, kun je de CleanPod er uit halen. Op de CleanPod zitten ontzettend veel plastic/siliconen achtige haartjes. Met de CleanPod kun je het product goed in je gezicht masseren.


Aan de onder kant van de fles vind je de dop, je haalt wat scrub uit de fles en dit leg je dan op de CleanPod. Je hebt maar een heel klein beetje, want de scrub gaat nog schuimen.


Dit is meer dan genoeg. Zoals je ziet is de scrub vrij vloeibaar en zitten er wat kleine scrubdeeltjes in.


Met de CleanPod masseer je de scrub over je vochtige gezicht. Je kunt hem heel gemakkelijk tussen je wijsvinger en middelvinger vast pakken. De scrub voelt in combinatie met de CleanPod erg fijn aan, het voelt echt als een kleine massage. Ik voel de scrubdeeltjes niet goed zitten, wel begint het te schuimen. Let wel op dat je het product niet te dicht bij je ogen aan brengt, hier is de scrub niet voor bedoeld. Na het scrubben spoel je je gezicht met water af. En je huid voelt schoon, fris en zacht aan.

Ik ben erg tevreden met de L'Oréal perfect clean scrub, hij maakt mijn huid lekker schoon en zacht. Verder vind ik de CleanPod een leuk extraatje!
De perfect clean scrub kost  €8,99 voor 150 ml.

Liefs, Lotte


Voor meer informatie over de perfect clean reinigingsproducten, neem een kijkje bij m'n vriendinnetje Cynthia. Van haar kreeg ik deze fijn scrub!

9 opmerkingen:

  1. Die cleanpod lijkt me erg fijn werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem wel erg duur! Maar ben er wel benieuwd naar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga hem zeker een keer uitproberen, als er een actie komt bij Kruidvat ofzo. Om hem zo te kopen, vind ik hem nog een beetje te duur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die ziet er erg leuk uit! Ik krijg alleen nogal snel een droge en trekkerige huid van een face wash :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er tof uit, vooral dat het sponsje zo ingewerkt zit in de fles vind ik wel handig, dat had ik nog nooit eerder gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo'n cleanpod lijkt me altijd wel handig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. handig! mijn scrub is alleen nog lang niet op, dus ik wacht nog even... maar houd hem wel in mijn achterhoofd!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.