zondag 24 april 2011

MAC lipstick in Chatterbox


Vandaag review ik voor jullie een lipstick van MAC, namelijk Chatterbox. Ik ben gek op roze lippen, licht roze, knal roze, koraal roze en ga zo maar door. De kleur Chatterbox is een heel bijzonder roze kleurtje, hij is roze maar neigt een beetje naar het koraal. Een prachtige kleur voor de zomer! Een lipstick van MAC kost 17,50



De lipstick wordt verkocht in een kartonnen verpakking, hier op staat beschreven welke kleur het is, in dit geval Chatterbox.


De huls van de lipstick is het zelfde als alle andere lipsticks van MAC, Zwart met kleine zilveren glittertjes. Ik ben gek op deze verpakking!


Zoals ik al zei is Chatterbox een koraal/roze kleurtje. Hij is mooi aanwezig, maar niet té opvallend. Ik vind het een heel lief en fris kleurtje voor de zomer. Ik zou deze lipstick het liefst combineren met een vrij neutrale look, zodat mijn roze lippen goed naar voren komen. Chatterbox heeft een Amplified Creme finish, dit wil zeggen dat de lipstick romig en goed dekkend is. De lipstick is goed gepigmenteerd en dekt de lippen goed.


Ik ben zelf erg blij met deze lipstick. Hij is inderdaad lekker romig, goed dekkend en geeft een mooie roze/koraal kleur aan mijn lippen. Hij is mooi aanwezig, maar vraagt niet alle aandacht. Ik zal hem deze zomer vast en zeker vaak gaan dragen! Ik merk wel dat hij na een tijdje wat droger gaat aanvullen, zorg er daarom voor dat je je lippen goed scrubt.
De lipstick blijft erg goed zitten en voelt fijn op mijn lippen aan.

Liefs, Lotte

16 opmerkingen:

  1. Wauw, echt een gaaf kleurtje! Ik heb ook het gevoel trouwens dat MAC lipsticks na een tijdje mijn lippen uitdrogen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Rani, dat ligt waarschijnlijk aan de finish van de lipstick dat je dat gevoel krijgt. Want ik heb dat alleen bij deze finish, bij mijn andere lipsticks krijg ik dit namelijk niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Su-per mooooi! Hij staat je echt beeldig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, prachtig kleurtje!! Staat je fantastisch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi ^^ Ik ben jaloers op hoe goed jou roze lipstick staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waauw ziet er echt heel erg mooi uit ! Wil deze ook haha. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie roze lipstick, staat je goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die foto van jou is echt prachtig! Staat je heel mooi, vind ik..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige kleur! Echt prachtig! Ik ga deze ook kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OMG,Lotte deze kleur staat je echt prachtig:)

    ps:past deze kleur ook bij een lichtgetinte huidskleur

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.