zondag 3 april 2011

Matte roze lippen met NYX lip cream


Vandaag wil ik jullie laten zien hoe je matte roze lippen kunt maken. Matte lippen zijn helemaal hip en je kunt natuurlijk matte lippen creëren door je lipstick af te poederen, maar het kan ook met deze soft matte lip cream van NYX. Ik heb de lip cream in de kleur Milan, een roze kleurtje. Ik kocht hem bij de Boozyshop voor 5,95.  


De verpakking van de lip cream ziet er goed uit. Het product zit in een roze huls, met een daar op een matte dop.

Ik koos voor de kleur Milan, dit is een matte roze kleur. Het product zelf vind ik erg bijzonder, het is namelijk geen lipstick of lipgloss, maar een matte lip cream. Je brengt het aan, net als bij een lipgloss, met een spons aplicator.
De substantie van de cream is vrij romig en voelt ook aan als een soort crème.

De lip cream voelt heel zacht aan en is gemakkelijk aan te brengen. Je kunt de cream heel precies aanbrengen. Na een paar seconden droogt de cream en zie je een roze matte kleur op je lippen verschijnen. De kleur is erg goed gepigmenteerd en geeft een mooi effect. Matte roze lippen, in een hand omdraai!

Wat ik een groot pluspunt vind, is dat hij heel goed en lang blijft zitten. Hij blijft heel wat uurtjes op zijn plek zitten, zonder dat je je lippen hoeft bij te werken. Ik denk zeker zo'n  4 uur. Ik vind de matte lip cream van NYX een erg bijzonder en mooi product. Matte lippen staan erg mooi bij een wat meer neutrale look, zo zou ik hem zelf combineren.

Liefs, Lotte

21 opmerkingen:

  1. mooi kleurtje! en fijn dat die lang blijft zitten! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi effect;
    en de kleur staat je idd echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toen ik begon met lezen dacht ik: mat? Ik wil shimmer! Maar op de foto ziet het er echt wel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een mooi kleurtje!
    Matte lipstick staat je echt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kleur, staat je ook mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb deze kleur niet, wel een paar anderen. Vind het ook een heel fijn product, voelt zo heerlijk zacht aan! Dit is trouwens wel een hele toffe kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie kleur! Deze heb ik ook besteld en komt denk ik morgen binnen! :D Kleurtje staat je super meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze kleur staat je echt bijzonder goed!
    Ik denk dat ik ook een cream uit deze lijn ga bestellen. Ben sowieso fan van lipcreams :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi kleur , en staat je ook erg mooi. Ik was zelf al erg benieuwd naar de lip cream ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij staat je echt superrrrr..~!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een mooie lip cream! Hij staat je echt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb ook 2 lip creams, Amsterdam en Abis A..nogwat. Ik vind ze ook zo fijn, echte aanraders! Milan is ook mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi! Staat je goed! Ik heb ze nog nooit geprobeerd

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.