zaterdag 30 april 2011

Mijn favoriete zomerproducten, mijn aanraders

9 opmerkingen:

  1. ik gebruik veel in de zomer:
    -getinte dagcreme met spf 15 van mac.
    -cream blush van nyx
    -zonnebrandcreme spf 30 voor me gezicht van de hema (heb m ook voor lichaam)
    -oogpotlood (etos) en waterproef mascara (yves rocher)
    - rosebud salve
    - wenkbrauwpotlood (hema) en wenkbrauw gel(essence)

    en net zo als jou mooie lakjes voor op mijn teennageltjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moest een beetje lachen om je opmerking:

    'Ik draag altijd nagellak op mijn tenen .. maar ook op mijn nagels'
    Ik snap wel wat je bedoelt maar een vriendin van mij maakt ook altijd die fout!

    Zelf gebruik ik vooral wat minder make-up in de zomer, doordat 't zo warm is vind ik het nooit zo lekker om foundation te dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Inez, haha ja klopt! Ik hoorde het achter af pas, oeps! Hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk filmpje, bronzer gebruik ik ook altijd in de zomer en ook amper in de winter:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind jou zo ontzettend leuk! 1 van de leukste blogsters :)
    Ik vind je tips altijd erg handig:)
    Nu heb ik I scream peach op, idd een leuk zomers kleurtje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie pproducten ik hou niet zo van foundation in de zomer ik ben wel gek op lipgloss en ik heb waterproef mascara maar die vind ik zo dun en olieachtig dus meer voor zo dan dat je je mascara gezien wil hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Sharon, aah wat een lieve reactie, dankje wel :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.