maandag 18 april 2011

Neutrale look met roze lippen

16 opmerkingen:

  1. Prachtige look! Ik vind de lippenstift erg mooi! Het kleurtje op je nagels is trouwens ook fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige look! Je maakt altijd toffe filmpjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie look het staat je goed wil je is een keer filmpje maken van makeup in 5 min snelle makeup

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh, ik vind hem echt prachtig! Ik ben vaak niet zo geschikt voor heftige looks, maar dat is eentje die ik zeker en vast ook ga uitproberen. En je ziet er stralend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk filmpje! jammer dat er soms wazige beelden in je filmpje komen:(
    een 5 minuten look lijkt mij ook leuk, die je kunt gebruiken bijvoorbeeld als je naar school gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. waaaaauw!
    Die kleur, zooo moooi
    Mij staat roze lippen niet zo mooi helaas, maar jou fantastisch!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie look! Die lippenstift staat je heel mooi!

    Ik vind trouwens dat je in dit filmpje een stuk bent afgevallen, in vergelijking met de filmpjes van een tijdje geleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke look! Die roze lippen staan je goed :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Suzanne, je bedoelt die wazige beelden bij het aanbrengen van de foundation? Dit kwam omdat ik de camera niet goed had ingesteld, ik zag het pas achter af. ;) Zal er de volgende keer op letten.

    Een 5 minuten filmpje is idd wel leuk, ik zal er over nadenken :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik heb er nog niets over gelzen bij de reacties maar bij mij heb ik na 20 seconden geen geluid meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, die lipstick is echt heeel mooi bij jou zeg! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw! Echt mooi, ik vind lookfilmpjes altijd supermooi en een 5 minuten filmpje lijkt me idd ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tipje... je hebt bij veel filmpjes maar de helft van je hoofd in beeld ik vind dat persoonlijk minder fijn kijken vooral met een look ik heb dan elke keer de neiging om het beeld van de laptop te verschuiven terwijl dat natuurlijk geen nut heeft haha... verder erg leuke filpmjes! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie lipstick die Chatterbox is ook echt een populair kleurtje.
    Maar zonder make-up ben je ook echt een mooie meid!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.