donderdag 21 april 2011

Nieuwe Essence producten


Sinds een tijdje liggen de nieuwe producten van Essence weer in de winkel. Ik kocht een aantal producten, om deze voor jullie uit te testen. In de nieuwe collectie, zitten heel veel frisse, mooie nagellakjes. Ik kocht ook een holografische oogschaduw en een longlasting lipgloss. Lees snel verder voor mijn review, foto's en swatches.

Essence is met een aantal nieuwe lipglossen gekomen, namelijk de longlastig lipgloss. Deze wordt verkocht in een aantal verschillende kleuren, ik koos voor de kleur My favorite milkshake. Een perzik/roze kleurtje. Het is een creamy lipgloss met een lief kleurtje. De lipgloss kost 2 euro. Fijn prijsje hé?


Ik zag dat er een aantal nieuwe oogschaduw mono's waren gekomen, waaronder deze holografische. Holografische oogschaduw? Wow, dat moet ik natuurlijk uittesten. Het is een zilveren oogschaduw in de kleur Mystic purple. Ik weet de exacte prijs niet meer, maar hij was in ieder geval onder de 2 euro.


En dan de swatches van deze twee producten. Boven aan zie je de oogschaduw, ik zie weinig holografisch. Dat is wel erg jammer, je ziet een klein beetje kleur verschil in de zon, maar dit is erg minimaal. Maar het is wel een mooie zilveren oogschaduw met mooie shimmer!
De lipgloss heeft een lief, zoet kleurtje. Hij is wel erg plakkerig, hierdoor blijft hij redelijk goed zitten. Maar als je niet van plakkerige lippen houd, raad ik je deze niet aan.


En dan natuurlijk de nagellakjes. Ik kocht vier nieuwe kleuren, van boven naar onder zie je: Let's get lost, Meet me now, Mellow yellow en Got a secret.
De colour & go nagellakjes kosten maar 1,29. Hiervoor krijg je fijne nagellakjes in leuke, frisse kleurtjes. De kleuren die ik kocht passen perfect bij de zomer, mooie pastel kleurtjes. Ik ben erg tevreden over de lakjes!

Heb jij al nieuwe producten van Essence gescoord? Wat zijn jouw favorieten?

Liefs, Lotte

14 opmerkingen:

  1. Die lipgloss is echt mooi!

    Ik heb vandaag en nail art special effect topper gehaald, die vind ik erg mooi. En de baked eyeshadow milky way vind ik heel erg mooi, dus die heb ik ook meegenomen =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Romy, ja die special effect nagellakjes wil ik ook graag hebben! Waren bij ons helaas al uitverkocht, ik ga morgen nog even ergens anders kijken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lakjes! Ik heb die lipgloss ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. holo oogschaduw? wat cool! hoewel ik eigenlijk alleen grijs zie...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Pinkfairy, ja hij is ook echt niet holografisch. Gewoon een grijze oogschaduw met een lichte gloed..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geeft de lipgloss op je lippen ook veel kleur af of?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Suzanne, wel redelijk. Maar ik denk dat hij vooral mooi staat bij lichte lippen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De oogschaduw is erg mooi, ook zonder holografisch effect. Maar toch jammer dat ze dat er dan opzetten, want je verwacht dan toch wel een beetje holo ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaaaja ik heb die lipgloss ook. ±D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die lipgloss heeft een schattig kleurtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die lakjes zijn echt mooi! Had ik niet verwacht...

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.