dinsdag 26 april 2011

NYX Pearl mania's


De Pearl mania's van NYX zijn losse oogschaduws met veel shimmer en pigment. Al tijden was ik benieuwd naar deze oogschaduws, toen ik ze eindelijk in mijn bezit had, ben ik aan het testen gegaan. Ik heb er zelf twee, namelijk Penny (koper kleur) en Mocha (licht bruine kleur. De Pearl mania's zijn te koop bij de Boozyshop voor 2,20.


De losse oogschaduws zitten in plastic potjes met een zwarte dop. In het potje zit 5 ml oogschaduw. Stiekem had ik de potjes iets groter verwacht, maar dit is als nog meer dan genoeg! Ik vind de potjes wel wat goedkoop aanvoelen, dat komt omdat ze van plastic zijn. Verder zien ze er prima uit.


Als je de oogschaduw uit het potje wilt halen, gaat dit wel wat lastig. Als je de dop van het potje draait, zie je een grote ronde opening. Ik haal de oogschaduw er uit, door er met een dun kwastje in te dippen en af te tikken. Je kunt er ook een klein beetje uithalen en boven op je hand dippen. Wat ik lastig vind, is dat je er al snel te veel uit haalt.


Mocha is een prachtige licht bruine oogschaduw, met enorm veel shimmer. De oogschaduw is erg dekkend en bevat veel pigment. Een prachtig basic kleurtje, maar door de shimmer is hij toch bijzonder mooi.


Penny is een koper kleurige oogschaduw. Net als bij Mocha is deze kleur enorm goed gepigmenteerd en zit er veel shimmer in. Een prachtige kleur, mooi om bij bruin tinten te combineren. Ik vind dit een erg mooi en uniek kleurtje.


En dan de swatches, wow wat een pigment! Ik zei toch dat ze prachtig zijn? ;)


Natuurlijk kon een look, met deze prachtige Pearl mania's van NYX, niet ontbreken. Op de look foto's komen de oogschaduw kleuren niet helemaal tot hun recht, in werkelijkheid zijn ze veel gepigmenteerder. Meer zoals op de swatches. Het zijn hele fijne oogschaduws die zacht aan voelen, je kunt ze goed blenden. De kleuren zijn erg mooi en goed met elkaar te combineren. En dit allemaal voor 2,20. Ik ben onder de indruk!

Liefs, Lotte

12 opmerkingen:

  1. Wauw wat een beauty's! Die staan ook hoog op mijn verlang lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi, vooral Penny! Heb er ook een in me bezit, hele fijne pigmenten zijn dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een pigment! Leuke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een pigmentatie!! Ik vind de pigmentatie niet echt overkomen in je look inderdaad. Ik vind het altijd erg lastig om losse oogschaduwpoeder aan te brengen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook 1 pigment, ze zijn echt zo mooi en fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Mocha vind ik geweldig uitzien. Hier wil ik wel wat van hebben ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn heel mooi! Mocha heb ik zelf ook, en nog een grijze pearl mania. Ik heb ze toevallig afgelopen weekend over gegoten in een handiger potje waardoor ik ze wat fijner vind werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een mooie kleur, mooie look heb je ermee gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.